İlk ders

27 4 0
                                    

Zil çalınmış ve ilk ders başlamıştı... Riki ve Guwon kendi sıralarında oturuken öğretmen her zaman olduğu gibi yine isimleri tek tek söylemeye başladı ve sıra ona geldi...
Öğretmen:Sim Jaehyun...
Sim Jaehyun... Jaehyun daha gelmedi mi?[sınıfa sordu].
O an kapı açıldı ve içeri o yakışıklı ve dikkat çekici çocuk girdi

O an kapı açıldı ve içeri o yakışıklı ve dikkat çekici çocuk girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sim Jaehyun...

Tüm sınıf adeta büyülenmiş gibi ona bakıyordu...Ona bakan gözler şaşırtmıştı Jaehyunu.
Öğretmen: Okulumuza yeni gelen öğrenci Sim Jaehyun... Jaehyun kendini tanıt lütfen.
Jaehyun: Merhaba, Ben Jaehyun ama siz bana kısaca Jake diye bilirsiniz... Bu okulda ve şehirde yeniyim buraya Avustralya dan geldim... Umarım hepimiz için iyi bir sene olur...
Öğretmen ona oturacağı yeri gösterir, Rikinin yanını... Riki tereddüt eder çünkü o Guwon ile oturmak ister fakat öğretmen onu dinlemez ve Jake'i onunla oturttur.
Jake sırasına oturup kitaplarını çıkartır.İlk ders Fizik dersiydi ve Jake bu konuda çok iyiydi ama Riki Jake'in tam tersi olarak bu dersi hiç sevmezdi aslında Riki hiç bir dersi sevmezdi.
Öğretmen: Riki tahtaya çık...
Riki: Ah, istemiyorum Bayan Yun-hee
Öğretmen: Sana isteyip istemediğini sormadım tahtaya çık!
Riki tahtaya çıkar ve öğretmen ona sorular sorar hiç birini bilmeyen Riki ona hayranlık dolu gözlerle bakan yeni çocuğun karşısında rezil olmak istemez ve bu yüzden elinden geldiğince soruları cevaplamaya çalışır... Bir kaç soru bildikten sonra öğretmen ona bir denklem verir çözmesini söyler fakat Riki yapamaz... Öğretmen soru dolu bakışlarla sınıfa bakar amacı bu denklemi çöze bilecek kişiyi bulmaktır... Sınıfa sorar ve hiç kimseden ses çıkmaz ama Jake bu sessizliği bozar ve tahtaya çıkar... O zor denklemi çözer ve bu Rikiyi başka bir boyutta sinir eder.

𝑻𝒖𝒕𝒖𝒍𝒅𝒖𝒎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin