❝İhtiyacın varsa ağırdan al, bana sadece seni nasıl memnun edeceğimi göster, çarşaflara dolanalım. Becer beni ve içimi gör, seni hissetmek istiyorum.❞
-Nicholas Bonnin - Shut Up And Listen
["I want to jump like crazy on your lap after pole dancing."]
-
Sahne arkasında, V.I.P kısmı inceliyordum. Orada oturmuş elinde kırmızı şarabıyla, rengarenk ışıkların aydınlattığı sahneye bakıyordu. Tabi bir o bakmıyordu, birçok insanın gözü sahnedeydi. Tabi bu durumdan zerre korkmuyordum. Çünkü kursa gittiğim sıralarda bir sürü insanın önünde dans etmiştim ve sürekli onların hayranlık dolu övgülerini dinlemiştim. Bu yüzden bu konuda kendime fazlasıyla güveniyordum, elbette bir bu konuda da değil.
Sahne de dans eden kadın gösterisini bitirdiği zaman, orada ki ışıklar anında kapanmış ve hemen direğin olduğu kısım aydınlatılmıştı. Arkaya ise benim seçtiğim erotik şarkı açılmıştı. Yavaş yavaş fon müziği çalarken, artık sahneye çıkmam gerektiğini anladığımda oldukça ağır adımlarla sahneye yöneldim. Tabi bir sahnedekiler değil hemen üst katta beni izleyen patronumun da farkındaydım. Direğin hemen önüne geldiğimde, altımın gözükmesini zerre umursamadım ki, burada kim bunu önemsiyordu ki? Altımın gözükmesini umursamayarak direğe sırtımı döndüm ve eğilerek kalçamı kalkana kadar direğe sürttüm. Birkaç hayranlık dolu nidaları duydum. Tabi benim gözüm sadece v.ı.p bölümde oturan adamdaydı. Oda bunun çok iyi farkındaydı.
Yavaşça direğe çıkarak dönmeye başımı geriye doğru eğerek ve aynı zamanda bacaklarımı birbirine kenetleyerek dönmeye başladım. Birkaç dönüşten sonra direkte oldukça esnek hareketler yaparak alkış aldım. Daha sonra direğin biraz üstüne çıkarak düşüyormuş görümünü verdim fakat hemen kendimi tuttum. Bu yaptığım ile birkaç kişinin hayret dolu nidalarını duydum ve bu benim sırıtmama sebep oldu. Hoş! Zaten bende bunu istiyordum.
Bacaklarımı sardığım direkte bir tur döndüm ve hemen ayaklarımı oldukça ağır bir şekilde yere basıp seyircilere baktım. Bana şaşkın bir şekilde baktığını gördüğümde sırıtmam genişledi, dolgun dudaklarımı sertçe ısırdım. Daha sonra nakarat kısmı geldiği anda arkamı dönerek aşağıdan yukarıya doğru kalçalarımı oynatarak twerk attım. Bunu yaparken elbette deri eteğim kalçamın üzerinden havalanmıştı. Daha sonra tekrar yere çöküp kalçamı iki yana ağır ağır sallayarak ayağı kalktım. O sırada insanların övgüsünü duyuyordum. Onun suratını görmek istedim o an, çünkü bunu yaparken tangamda gözükmüştü. Zaten plan için bilerek altıma short falan giymemiştim. Kafamı çevirip baktığımda onun kalçalarıma bakarak yutkunduğunu gördüm.
Yavaş yavaş merdivenlerden inerek v.ı.p kısma doğru ilerledim. Herkes ne yapacağıma merakla bakarken, onun gözlerinin içine bakarak eğildim ve kalçamı ona sergiledim. Herkesten ıslık sesi ve bağırma sesleri geldi. Utanmasalar burada kendilerini çekeceklerdi. Gerçi burada utanma diye bir şey yoktu. Kalçamı onun kasıklarına yaslayarak başımı geriye attım ve sürtünüp zıplamaya başladım. Ondan bir tepki bekliyordum fakat o buna tepkisiz kalmayı tercih ediyordu. Daha fazla ileri gitmek istedim ve hemen ona doğru dönmeye çalıştım. Fakat o sırada onun kucağına çıkmaya çalışan o orospuyla göz göze geldim, tam bir kızgın boğaya benziyordu. Ona göz kırparak tam kucağına oturdum ve göz temasını kesmeden kolumu boynuna sararak, kumaşın bile zor sakladığı o büyük aletin üzerinde sürtünmeye başladım. Çok sertti, o kadar sertti ki şu an gözlerim zevkten geriye kayabilirdi. Patronumdan dolayı erekte olmuş olan aletim zıdırıyordu. Bozuk para gibi bozulan kızdan gözlerimi çekip hemen bana sert bakışlarını atan adama çevirdim. Sıcak nefeslerimi kulağına vererek fısıldadım. "Bu kadar uzaktan izleme yeterli değil mi? Bence sıcak ve dar deliğimi tatmak istersin hm?" Diyerek başımı boyun kısmından çekip onunla göz göze geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Desire | Taekook
Random"Her gece kalçalarımı başka erkeklerin kasıklarında kıvırırken, onun bana nasıl büyük bir açlıkla baktığını görüyorum, Park. Evet, evet! oda beni istiyor ve kendi isteğimle ona gitmemi istediğinin farkındayım." Şımarık bir kıkırtı çıktı dudaklarımın...