Dünyanın En Güzel Kızı

11 0 0
                                    

(Kitabımızın şarkısı^^)

Onu sadece okulda gördüm. Ne dışarı çıktık, ne de konuştuk. Fakat o benim en büyük destekçimdi. Her şey sadece bir cümle ile ilerledi. "İlerde dünya güzellik sıralamasında 1. olacaksın. Kalbim her zaman doğruyu hisseder. Hadi Ece sen başaracaksın, ülkemizi temsil edeceğine inancım tam. İnancımız tam. Sadece kendine güven, başka insanlarının güvenine ihtiyaç hissetme." Bu cümle her şeyi değiştirdi. Sadece okulda gördüğüm çocuk bana inanıyordu. İsmimizi bile daha bilmiyorduk. İşte cesaretim sadece tek bir cümle ile ortaya çıktı.


Selam^^ Bu benim ilk hikayem diye arada hatalar yapacağım için sizden baştan özür diliyorum. Bu hikayeyi 1 yıldır yazıyorum ve yazmamın bitmesine çok az kaldı. Ben bitirince yayınlamayı planlıyordum fakat sabırsız bir insan olduğum için sonlarına doğru yayınlamaya karar verdim. Arada gecikmeler yaşayabiliriz, yayınlamam gerektiği gün yayınlayamayabilirim çünkü tüm hikayeyi bir kağıda yazdım ve tüm hikayeyi geçirirken yazım kuralarını ve noktalama işaretlerini tekrar gözden geçirerek yazıyorum. Aynı zamanda başka eklemelerde yapıyorum. Tekrar ve tekrar hepinizden özür dilerim. Şimdi size hikayeyi kısaca özetleyeceğim.

Ana karakterimiz olan Ece, en büyük hayali olan, dünyanın en güzel kızı olmak ister. Fakat şu saçma salatek güzellik algılarına uymadığı için katıldığı güzellik yarışmalarında maalesef hep sonuncu oluyor. Ailesi ve insanlar Ece'yi desteklemiyordu. Çünkü Ece'nin çirkin bir kız olduğunu düşünüyorlardı. Sadece Ece'yi destekleyenler Ece'nin en yakın arkadaşlarıydı. Hasan, Nur, Meryem ve o... Oğuz.

Hikayeyi şimdi kısaca özetlediğimi düşünüyorum. Şimdi hikayenin tanıtımına geri dönebiliriz.

Hayatta tek istediğim sadece dünyadaki en güzel kız olmamdı. 1. sırada olmama gerek yok. Sadece ilk 10'da olmam yeterdi. 1. sırada olmak farklı bir gurur tabii ki ama ilk 10 sırada da olmak benim için bir onur.

Ailemin en büyük destekçim olmasını çok istiyorum fakat onlar bana sürekli başaramayacağımı söylüyorlar. Ben başaracağıma inanıyorum. Oğuz'unda dediği gibi: "Sadece kendine güven, başka insanlarının güvenine ihtiyaç hissetme." bu söz dediğim gibi her şeyin başlangıcıydı. Ben kendime inanıyorum, kendime güvenimde tam. Kendime inanıyorsam, niye başaramayacağıma inanıyorum? Ben başarabilirim, yapabilirim. Genelde aklıma koyduğum her şeyi yapan biriyim. Yapamazsam da tekrar tekrar deneyerek o işi yaparım. 

Bölümleri 1-2 gün içinde yayınlamayı planlıyorum. Bazen eğer yetişirsem 1 günde 2 tane bölüm yayınlarım. İyi okumalar diliyorum.

Tiktok:_chaeluvsss_

İnstagram:luv_seung__,


Okurken dinleyebileceğiniz olan kitabımızın şarkısı^^ Mutlaka dinleyin!!

DÜNYANIN EN GÜZEL KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin