İyi okumalarr
_________
Jennie
Bugün pazartesiydi ve şuan ilk dersimiz olan matematik dersindeydik tek düşündüğüm beni ne zaman çağırıp hesap soracaklarıydı, fazla öğretmen olamazdı biliyordum sadece isteyen öğretmenler gelirdi bu yüzden stres olmamaya çalışıyordum.
Bunları düşünürken birden zil çaldı ve kapıya doğru gittim.
Gitmemle bir kolun beni tutması bir oldu. Bu kolun sahibi Haeun'du.
Tatlı sesiyle konuşurken tam tersine nefretle bakarak "Müdür bizi çağırdı Jennie, orada birkaç öğretmen ve iki müdür yardımcımız olacakmış."
Kolumu sert bir hamleyle çekip konuştum, "Hangi öğretmenler olacak?" Dedim nefretim sesimden belli oluyordu.
"Gidince görürsün." Dedi ve arkasını döndü. Onu takip ettim ve müdürün odasına geldik.
Kapıyı tıktıklattım ve içeri girip saygıyla eğildik. Birden Haeun'un annesi yani müdür yardımcımız olan Eunji hanım sert sesiyle konuştu. "Ee Jennie ne bahane bulacaksın acaba." Dedi.
Saygılı olmaya çalışarak cevap verdim, "Öncelikle bahane bulmayacağım çünkü haklı olan benim." Dedim ve sahte bir şekilde gülümsedim.
Eunji hanım konuşacaktı ki müdür ellerine birbirine vurdu ve "Buraya sizin kavga etmeniz için gelmedik Eunji hanım. Kızınızı savunacaksanız çıkabilirsiniz." Dedi kesin bir şekilde. Ardından da "İlk sen anlat Haeun ne oldu?" Dedi ve Haeun'a odaklandı.
Haeun'a baktığımda yüzünü sahte şekilde üzgün, acıklı bir şekile soktu. Bu haline göz devirirken konuşmaya başladı, "Hocam ben Jennie'nin yanına gittim takılmak için ama o bana zorbalık yapıp, suratıma yumruk attı." Diyip ağlamaya başladı yüzümü 'ne' der gibi yapıp Haeun'a bakmaya devam ettim.
Müdür yardımcımız yani Haeun'un annesi konuştu, "Gördünüz mü bu kız tam bir zorba ve zorbalara okulumuzda yer yok!" Diyerek bağırdı.
Birileri bana bağırdığı anda gözlerim dolar ağlamaya başlardım. Hatta sadece ses yükseltmemişti iftirada atmıştı böyle bir durum olduğunda kendimi korumak yerine yerimde dona kalır ağlardım.
Elimde olmadan olurdu her şey.. Tam şuan da o oluyordu, sesimi çıkarmadan sadece ağlıyordum ve kendimi tutamıyordum.
Ses çıkarmayıp ağladığımı gören Eunji hanım daha da üstüme gelerek, "Haksız kişilerde aynı bunu yapar, kendini savunmak yerine ağlayıp haklı çıkmaya çalışır. Gördüğünüz gibi okuldan atılmaması için bir sebep yok."
O bunu söyleyince daha çok ağladım. Ağlamaya devam ederken Taehyung ve Eunwoo hocanın sesini senkronize bir şekilde duydum, "Kendini savunsana Jennie."
Ağlamaya devam ettiğimi gören Eunwoo hoca konuştu, "Şuan büyük ihtimalle üstüne iftira atıldığı için ağlama krizine girdi bana anlatılanı size anlatayım." Dedi.
Tam konuşacakken Taehyung hoca konuştu, "Ben anlatacağım çünkü daha detaylı biliyorum." Dedi sert ses tonuyla.
Eunwoo hoca ağzını açamadan tekrar konuştu, "Olan biten asla öyle değil müdür bey. Haeun'un eski sevgilisi Jennie'ye yazmış. Bir sonraki gün Jennie ve arkadaşları bu konuyu konuşurken Haeun onları dinlemiş ve bir sonraki teneffüs Jennie'yi bahçeye çağırmış. Jennie ailesi hakkında kötü şeyler duyunca kriz geçirip kendinde olamıyor ve bunu dokuzuncu sınıfta Haeun'a anlatmış. Haeun bunu bildiği için bahçede onu kışkırtmış ve terbiyesizce sözler söylemiş ailesi hakkında. Jennie'nin kendini kaybedip ona vuracağını biliyordu ve okuldan atılması için bunu yaptı. Asıl okuldan atılması gereken kişi Haeun. Bir erkek arkadaş için yaptıkları çok utanç verici."