A hétvégén Yui igyekezte lefoglalni magát tanulással, esetleg olvasással, ám újra és újra azon kapta magát, hogy gondolatai visszakanyarodnak a testvérpárhoz. A tőlük kapott küldetést komolyan kellett vennie, semmiképpen sem szúrhatta el. Noha bűntudat tört rá, akárhányszor eszébe jutott, hogy talán miatta a jövőben a Ran és Rindou érdeklődési köréhez tartozó motorosbanda tagjai megsérülhetnek, azzal győzködte magát, hogy ők bizonyára rossz emberek, akiknek nevén rengeteg illegális cselekedet szárad.
Mire észbe kapott, máris elérkezett a hétfő. Elhatározta, hogy minél hamarabb megpróbálja kiszedni Nagatából a szükséges információkat, amint pedig azokat tovább adja a Haitani testvéreknek, megszabadulhat ettől a kellemetlen helyzettől, amibe keverte magát.
Ebéd szünetben kivételesen osztálytermében maradt (szerette volna még átnézni a következő órára készített prezentációja szövegét), amikor társasága akadt. Csodálkozva tekintett fel a padja előtt toporgó Nagatára, aki kínosan vakargatta tarkóját.
- Szia – suttogta elhaló hangon.
- Helló! – erőltetett arcára egy mosolyt Yui, ami a múlt hét péntek eseményeit figyelembe véve igencsak nehézkes gesztus volt részéről.
- Leülhetek? – kérdezte tétován a harmadéves.
- Persze – válaszolta kissé furcsán a lány. Már hogyan is tilthatná meg ezt?
A fiú helyet foglalt a Yui előtti széken, és hátrafordult a másodéveshez, aki érdeklődve várta a folytatást. Türelmes várakozása egyelőre hiábavalónak bizonyult, mivel Nagata még nem szedte össze bátorságát az előttük álló beszélgetéshez. Lábával idegesen dobolt, végül pedig kényelmetlenül helyezkedni kezdett az ülőalkalmatosságon. A lány pislogás nélkül figyelte a műsort, majd egy sóhajtás kíséretében visszatemetkezett a kezében szorongatott papírlapba.
A fiú megköszörülte torkát, mire újból feltekintett. Nagata ajka apró „O" alakra nyílt, mint aki már majdnem megszólalt, ám nem sikerült kinyögnie egy épkézláb szót sem, csak tátogott, akár egy hal.
- Mit szeretnél? – tudakolta végül Yui, aki képtelen volt tovább elviselni a kellemetlen csendet.
- Annyira sajnálom Miura-chan – fakadt ki hirtelen a harmadéves. Bocsánatkérését kifejezve megpróbált meghajolni, így véletlenül belefejelt a lány padjába, a tulajdonos nem kicsi ijedtségére. – Nem kellett volna megfutamodnom azután, amit értem tettél, de komolyan azt hittem, hogy ott hagyom a fogamat! Megfordult a fejemben, hogy visszafordulok és segítek neked, de akkor vettem észre, hogy Ran utánam rohan. Nincs mit szépíteni a történteken, rettenetesen bepánikoltam, és félelmemben inkább gyorsítottam a tempón. Sajnálom, ne haragudj! Ha ezek után nem tudsz nekem megbocsátani, teljesen megértem.
- Semmi baj Nagata-kun – szakította félbe Yui egy megnyugtatónak szánt mosolyra húzva ajkát.
- Mi? – Nagata mindössze ennyit tudott kinyögni a döbbenettől. Azt hitte, sokáig kell esedeznie a másodéves bocsánatáért, akár még maradék büszkeségéről is lemondva. Mindig is tudta, hogy Yui kedves ember volt, de azt nem, hogy ennyire. Lehunyta szemét, és hosszan kifújta a levegőt. És ő ezt a földre szállt angyalt hagyta ott a bestiák karmai között? Jobban belegondolva, most csak még cudarabbul érezte magát, mint korábban.
- Elismerem, a hétvégén haragudtam rád egy kissé – vallotta be Yui az igazságot. – De azóta beláttam, hogy csak a rettegés tartott vissza, amit tökéletesen megértek. Ráadásul, mint láthatod, nem esett bajom.
Nagata összehúzta szemét, és gyorsan végigfuttatta tekintetét a lányon, aki úgy tűnt, valóban igazat beszél. De ez mégis hogy lehetséges? A Haitani testvérek megkegyelmeztek volna neki, csak mert lány? A harmadéves fiú képtelen volt megfejteni a két fiú gondolkodásmódját, ám végül arra a következtetésre jutott, hogy nem kéne firtatnia az esetet. Minden bizonnyal Yui sem szívesen mesélne róla, ami pedig őt illeti, ki sem akarta ejteni száján Roppongi egykori vezetőinek nevét.
YOU ARE READING
The Flight of the Swallow - Tokyo Revengers fanfiction
FanfictionMiura Yui éltanulónak számít iskolájában. Osztályelső, a Diáktanács tagja, a tanárok, egyúttal szülei büszkesége. Látszólag mindene megvan, fontos eredményeket ér el, mégis, ha valaki feltenné a kérdést, hogy boldog-e, minden bizonnyal hallgatás len...