"Forbidden Sex Love"/1.

586 38 116
                                    

Kim Jisoo'dan

Arkadan belime dolanan Eller ve altımda hissettiğim sertlik... Bu hiss fazlasıyla hoşuma gidiyordu. Güzel müzikle çılgınca dans ediyordum. Ve arkamda da dans eden kişinin Taehyung olduğunu bildiğimden bu beni daha iyi hissettiriyordu. 1 haftadır işlerim olduğundan onunla pek görüşemiyordum. Bu gün ikimizinde ortak arkadaşlarından birinin doğum günüydü ve kutlamak için bir bar ayarlamışlardı. Aslında Taehyung'u burada beklemiyordum. Ama bir-birimizi gördükten sonra çılgınca dans ediyorduk. O elini hafif eteğimin altına sokuyordu ve bu fazla tatmin ediciydi. Herkes dans ettiğinden hiç kimse bizi görmüyordu. Yatak ilişkimiz olduğunu da bizden başka hiç kimse bilmiyordu. Kız'lara bile söylememiştim. Magazinciler yoktu, özellikle onlara izin verilmemişti. Bu Taehyung ve benim açımdan iyiydi. Hiç kimse görmeden yakınlaşa bilirdik. Ne zamandır görmediğim bir çok idol arkadaşımı da burada görmüştüm.

Boynumu ürperten nefesle titremiştim. Dans ettiğimizden beri ilk defa kulağıma yaklaşıp, konuşmaya başladı.

"Kaç gündür gelmiyorsun özledim seni?"

"Yorgun oluyorum o yüzden.. Hem sanarım bu bir kaç ay daha böyle devam edecek."

Bunu söylememle elini eteğimin altında Kadınlığıma bastırdı. İnlediğim de konuştu.

"Böyle devam etmeyecek! Benim artık sabrım kalmadı! Yarın geliyorsun!"

Dişlerini sıkıyordu, sinirlendiği belliydi. Ve onun bu hali beni korkutuyordu. İlişkilerimiz de baskın taraf o oluyordu. Ve onun sinirlendiğin de beni nasıl becerdiğini iyi biliyordum. Bu yüzden sakin sesle konuşmuştum.

"Gelmeye çalışırım.."

"Çalışma direk geliceksin, eğer gelmezsen seni gelip, orada 1 hafta yürüyemeyecek kadar beceririm!"

Hafif yutkundum ve başımı salladım. Daha sonra belime dolanan Ellerinden kurtulmuş ve hızlıca Kız'ların yanına gitmiştim. İçki içiyorlardı. Beni gördüklerin de Jennie gülerek konuştu.

"Jisoo ben bile bu kadar dans etmedim ya."

Gülümseyerek cevap verdim.

"Buraya eğlenmeye geldik ve bende eğleniyorum."

Bir içki alıp, bana uzattığında direk sonuna kadar içmiştim. Ve yanlarına oturmuştum. Taehyung'a baktığımda bıraktığım yerde değildi. Gözlerimle etrafı aradığım da grup arkadaşlarıyla oturuyordu, ama onların konuştuğunu dinlemiyor ve bana bakıyordu. Yüzümü direk Kız'lara taraf çevirdim ve konuştukları konuya dahil olup, bende eklemeler yapmıştım. Ama telefonuma gelen mesajla dikkatim dağılmıştı. Açıp, baktığım da mesaj Taehyung'dan gelmişti.

 
Ateşli Çocuk🔥

Çabuk lavaboya git! Bende geliyorum!

Telefonu hızlıca kapatıp, Kız'lara baktım. Hızlıca kalktığımda Lalisa bana bakıp, konuştu.

"Jisoo nereye gidiyorsun?"

"Forbidden Sex Love" {Vsoo} +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin