"Forbidden Sex Love"/4.

257 23 94
                                    


Kim Jisoo'dan

Çalan telefonumun sesiyle bir-birine yapışmış kirpiklerimi ayırdım ve gözlerimi uykulu bir şekilde açmıştım. Ellerimle gözlerimi ovuşturup, yatakta dikleşip, oturur hale gelmiştim. Kısa bir şekilde gözlerim Taehyung'ta oyalandığında o da gözlerini hafif açıyordu.

Komodinin üzerinde çalan telefonumu almıştım. Üzerinde yazan ismi görmemle kaşlarım çatılmıştı.

"Jendeukkiee💞" arıyor..

Jennie arıyordu.. Uykulu sesimi düzeltmeye çalışarak, boğazımı temizledim. Ama belimde hissettiğim Ellerle inlememek için kendimi zor tutmuştum. Telefonu hızlıca açıp, kulağıma götürdüm. Taehyung'un Elleri rahat durmuyordu, anladığım kadarıyla sütyenimin kopçasını açmaya çalışıyordu. Onu bir şey söyleyemeden telefonu açtığım için alt dudağımı sertçe ısırmıştım.

"Alo Jisoo?"

"Alo.. Efendim Jenn?"

"Nerdesin?"

Sorduğu soru üzerine afallamıştım.

"Seulgi evindeyim. N'oldu?"

"Emin misin?"

"Jennie söyledim ya! N'oluyor? Neden soruyorsun?"

"Of hiç bir şeyden haberin yok değil mi? Çabuk eve gel!"

Diyip kapatmıştı. Ne oluyordu?
Neyden haberim yoktu?

Neyseleyip, telefonuma gelen mesajlara bakmıştım.

İnstagrama girdiğim de her tarafta Taehyung ve benim ismim geçiyordu..

Biraz daha gezdiğim de bir fotoğraf görmüştüm.

Bir dakika bu benim dün Taehyung'la öpüştüğüm fotoğraftı! Üzerinde de bir açıklama yazıyordu.

'Dispatch'

"Ünlü Kız Grubu Blackpink'in Üyesi Olan Ünlü İdol Kim Jisoo ve Ünlü Erkek Grubu Bts'in Üyesi Olan Ünlü İdol Kim Taehyung Kameralarımıza Dudak-dudağa yakalandılar."

Gördüğüm yazıyla kaşlarım hafif çatılmış ve gözlerim dolmuştu. Her tarafta fotoğraflarımız vardı ve büyük bir linç yiyorduk...

"T-taehyung.."

Kısık çıkan sesimle Elini kopçasını açmayı başardığı sütyenden çekip, konuştu.

"N'oldu Jisoo?"

Dediğin de onunda telefonu çalmıştı. Hızlıca komodinden telefonunu almış ve açıp, kulağına götürmüştü.

"Efendim Yoongi Hyung?"

"......"

"Evdeyim. Niye sordun?"

"......"

"Tamam, geleceğim."

Anladığım kadarıyla Grup Arkadaşı Yoongi aramıştı. Ve onu evlerine çağırmıştı. Onlarda öğrenmiş olmalıydı!

Hızlıca telefonunu komodinin üzerine bırakmış ve yatakta dikleşip, çenemden tutmuştu. Kendisine çevirmiş ve ağladığımı gördüğün de kaşlarını çatmıştı.

"Forbidden Sex Love" {Vsoo} +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin