"Forbidden Sex Love"/3.

423 30 236
                                    

Kim Jisoo'dan

Aklıma gelen tanışma anımızla dudaklarım hafif yana kıvrılmıştı. Ama bu gülümsemem Jennie'nin beni dürtüp, kaldırmasıyla son bulmuştu.

"Jiss hadi bizde biraz çalışalım Maknaeler bitirdi bilee!"

"Tamamm Jendeukk"

Hızlıca ayağa kalkmış ve dansa bıraktığımız yerden devam etmiştik.

~

Akşam olmasına az bir zaman kalmıştı. Ve biz kızlarla eve gelmiştik. Şu anda bir yalan düşünüp, gitmem gerekiyordu, ama ne söyleye bilirdim ki?

Off aklıma hiç bir şey gelmiyordu... Bir an önce bir şeyler söyleyip, gitmeliydim..

Koltukta oturmuş ne yalan söylesem diye düşünürken Rose'nin yanıma gelmesitke bakışlarımı yerden çekmiştim.

"Unnieee~"

Tatlı-tatlı 'Unnie' dediğine göre bir şeyler isteyecekti!

"Efendim Rosiee?"

"Yine ne isteyeceksin bakalım?"

"Bir şey isteyeceğimi nasıl anladın??"

"Bana Unnie demen her şeyi açıklıyor Rose!"

"Neyse biz kızlarla diyoruz ki, bu gün film gecesi yapsak? Hepimiz birlikteee? Ne dersinn?"

"Siz yapın, benim işim var."

"Ne işi?"

Jennie Elinde cips yiyerek yanıma geliyordu. Lalisa koşarak Jennie'nin cipsinden alıp, yemiş daha sonra da koltuğa atlamıştı!

Bu Kız cidden salak ya da bir yerlere atlama alışkanlığı var!

Jennie'nin sorduğu sorudan sonra gerilmiştim. Ve gergince aklıma gelen ilk şeyi söylemiştim!

"Seulgi bu gün beni Evine davet etti. Bu gün malesef onunla olacağım Kızlarr.."

"Ama daha sonra telafi edeceğim..!"

Diyip hızlıca üst kata odama koşmuştum. Cidden başarmıştım! Hızlıca üzerime bir tane swetshirt ve etek giymiştim. Uzun botlarımı da giyip, saçlarımı açık bırakmıştım. Koşarak aşığı indiğimde bana somurtan kızlara öpücük atıp, koşarak evden çıkmış ve arabama binmiştim.

Yaklaşık 20 dakika sonra Taehyung'un evine ulaşmıştım. Evime fazla yakın değildi, ama o kadarda uzakta değildi.

Koşarak arabadan inmiştim. Akşam vaktiydi ve maske takmamıştım, çünki hiç kimse beni tanımaz ya da görmezdi.

Evin kapısını çaldığım da 1-2 dakika sonra üzerinde sim-siyah eşofman takımı olan Taehyung karşılamıştı beni..

Lanet olsun, Çok yakışıklıydı...!

Vakit kaybetmeden dudaklarımı dudaklarına bastırmıştım. Kısa olan öpüşmemizin ardından geri çekilmiştim.

"Hoşgeldin Güzelim!"

"Hoşbuldum Taehyung-sshi"

Yüzünde ki, siniri göre biliyordum. Anlaşılan beni bekliyordu. Hızlıca içeri geçtiğimde salona gitmiştim. Taehyung'ta arkamdan gelip, koltuğa oturmuş, beni de sol bacağının üzerine oturtmuştu.

"Forbidden Sex Love" {Vsoo} +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin