Zzzzzzzzzzzz.....(Hoi!Bangun!Intro kat readers!)Huh?Oh!Annyeong!My name is Kim Shin Yeong!You all can call me shinyeong or shin!Hmmmm....I...I...hmmm....sorry aku tak pandai speaking sangat...hahahaha...lawak kan?(-___-Krik...krik...krik...)
Oh!Okay!Tak lawak!Hehehehe...k...sambung kepada tadi. Umur aku hmmmm....berapa ntah?Weh authornim umur aku berapa erk?(*ketuk ngan kuali d.o*Pabo!Umur ko 17 tahun ler!Pabo punya yeoja!Umur sendiri pon tak ingat ker?Huh!)Yah!Janganlah main ketuk2!Aku jadi pabo nanti camna?Kau bertanggungjawab!(Ada ku kesah?Lagipon ko memang pabo dah pon!)Kuangjoo mu authornim!Akan ku teranjang mu nanti!Mu hanya perlu tunggu kedatangan ku!(-_- Readers usah layan la dia ni!)Erk?Yah!Sampai hati!Huhuhuhu...majuk ngan authornim!(Okay!Blah arh!)Huhuhuhu...authornim kejam!K...tak majuk!(Ada ku kesah?So sambung lah!)Hmmm...aku ada abang namanya Kim Soon Hyun ngan Kim Seok Jin.Diorang banyak peminat!Cam aku!Hehehehe...diorang ni kingka kat sekolah!Aku pula queenka kat sekolah!Ada faham?K...sambung!Aku ada kawan namanya hmmm...Xi Luhan ngan Kim Min Seok! Aku panggil diorang Luhan dan Xiumin jer.Aku takder kawan pompuan.Entah kenapa aku tak suka kawan ngan pompuan.Mungkin rasa diorang gedik?Entahlah!Aku pon ada musuh.Nama musuh aku tak lain tak bukan ialah..............................................................................................................Park Pendek!Unik kan nama?Hahahaha...melawak jer!Nama dia Park Ji to the min!Panjang tak?(Hoi!Jangan main2 la!)Ala...orang nak melawak jer!Tu pon nak marah!K...nama dia Park Jimin!Puas hati? (Puas!Tapi ko kutuk aku erk?Kuangjoo!)Ma....mana ada!Ko...ko dengar dari mana?(Jangan tipu la aku dengar sendiri dari mulut readers!Aku potong gaji ko!)Jangan!!!!!!!!!!!!!!!!!!No!!!!!!!!!!!!!!!!!!*jerit sambil kejar authornim*Sementara tu.....
I need u girl~Wae honja saranghango honja wiheohae~(Hoi!Stop!)Nape?(Intro la kat readers!)Oh!Erk?Oh!(Ko okay tak?)(V:Dia tengah loading!)(Oooohhh....eh?Ko ni dari mana?Macam mana ko masuk?)(V:Hehehehe...aku kan alien!Ko lupa erk?)(Yela!Aku lupa plak!K...shuh!Blah sana!Kembalilah ke tempat asalmu!)(V:K...takpa!Ko halau aku!Sampai hati!)(Ada ku kesah?)(V:Huhuhuhu....*hilang*)(Wow!Daebak arh!)Woi bila nak sambung?(Erk?Oh!Lupa plak!K....sambung2!)Annyeong!Nama aku Park Ji Min!Korang boleh panggil Jimin atau Chimchim atau Minie atau hmmm...habis dah kot!Umur aku 17 tahun!Aku....aku...hmmm...authornim!Nak skrip!(Ish!Ko ni!Napa tak hafal?Nah!)Hehehehe...sorry mory lorry ferrari!(Bahasa apa yang ko belajar ni?And dari sapa?)Hmmmm....bahasa..... entahlah!Bahasa alien kot!Dari v!(Oh!Aku nak belajar gak la!)Erk?Ok!Aku ada abang nama dia Park Yoda ngan Park Jahanam!Unik tak nama diorang?(Ko ni cam Shinyeong la! Jangan main2 la!)Jangan sesekali samakan aku dengan musuh aku!Kalau tidak nahas ko!(O....okay O____O)Bagos!Seperti yang korang dengar,Kim Shin Yeong adalah musuh aku!So jangan tanya lagi k?Mood aku hilang selepas dengar nama dia!Huh!Bye!*blah*(Woi!Tunggu!Tak habis lagi la!Woi!Ish!Okay!Jimin ni member bts.Bts tu group kingka yang paling famous di school tu!Hmmm....nama abang dia Park Chanyeol and Park Jae Wook yer. Bukan Park Yobi dan Park Jahanam seperti yang dicakapkan Jimin yer.Dia melawak jer tadi.Hehehehe...bye!*kejar Jimin*)
Sementara tu....
No authornim!Shin tak bersalah!Shin budak baik!*kejar authornim*
YOU ARE READING
Are you crazy?(malay)
RomanceHmmm...taktau nak describe camna.Ni ff pertama saya so sorry lah kalau tak best! *bow*