Part 1(Shinyeong P.O.V)

99 12 2
                                    

Shinyeong P.O.V

Shin!!!!Bangun!!!! Sekolah!!!!Ok dah bunyi dah alarm aku!Alarm korang tak hidup tapi alarm aku hidup!Hebat tak?Hmmm...lupakan!Kim Shin Yeong!!!!!!!!!Ok bila dah panggil nama penuh tu maksudnya aku memang kena bangun.Kalau tidak habis la aku dikerjakan oleh omma!Yup!Alarm tu omma aku...hehehehe....alarm sendiri dah rosak dikerjakan oleh aku! Ganas tak aku?Nae omma!Shin bangun!Aku pon terus mengambil tuala lalu masuk ke dalam bilik air.Huh!Sejuknya!Omma! Sejuk!Aku cakap benar yer! Sejuk kot!Huhuhuhu...Ish! Kamu ni!Mandi jer lah! Tu pon susah ker?Ish!Omma ni! Cakap senang la tapi nak buat? Huhuhuhu...apalah nasib aku!Yelah!Shin mandi!Hmmm?Diam...aku cakap sorang2 ker?Huhuhuhu...klah! Aku mandi lu!

Skip>>>

Selesai bersiap,aku pon ke dapur untuk sarapan namun bila aku tengok jam tangan baby g aku,aku pon memecut ke dapur sebab?Sebab aku dah terlambat!!Huhuhuhu...aku sempat mengambil roti lalu memasukkan ke dalam mulutku.Aku berlari kearah kasutku lalu memakainya!Woi! Shin!sergah seseorang.Oh mak kau gila mental masuk wad mental!latah aku.Kuangjoo si lulu ngan si minmin ni!Jangan salah faham yer! Diorang laki...hehehehe...cuma nama panggilan diorang cam pompuan sikit.Aku mana ada kawan pompuan.Just diorang jer kawan aku!Bukan budak pompuan taknak kawan ngan aku cuma aku jer tak berminat nak berkawan dengan pompuan.Mungkin bagi aku diorang ni gediks!Hehehehe...lupa plak aku pon pompuan!Disebabkan aku hanya ada kawan lelaki so perangai aku pon cam lelaki.Oit!Ko berangan apa? Dahlah tadi melatah!Melatah plak pasal mak kitorang!Mak kitorang tak mental la ngok!bebel si Lulu ni. Ish bebel mengalahkan pompuan betul la dia ni!Memang patut pon muka pon cam pompuan...hahahaha...Woi!Aku cakap sorang ker tadi?Ko ni kan!Aiish!Ish!Dia ni! Mulut tu tak reti nak tutup ker?Ish!Ko ni diam boleh tak?Menyemak arh!K...aku takleh tahan dah ni!Sudah berapi dah hati aku!Orang tengah kalut boleh plak dia bebel? K!Takpa ko!Aku ngan Xiumin tunggu punyalah lama tapi ini yang ko balas?Kawan jenis apa ko ni?Huh!Erk?Merajuk plak dia ni!Ish!Payah ada kawan yang cepat terasa ni!Dahlah susah nak pujuk!Ala weh!Jangan majuk!Nanti tak comel!Mintak2 la dia termakan dengan pujukkan aku!Aku manly la weh!Huh!Ish!Dia ni! K...tak berjaya!Kena guna taktik lain!Hmmm...Lulu!Janganlah majuk!Nanti tak macho!Hmmm?Bbuing!Bbuing!Okey!Taktik kedua ialah gyiyomi!Hehehehe...semoga cair lah yer!Ish ko ni! Takyah la buat camtu tak comel pon!Lagi satu aku sentiasa macho k?Masuk bakul angkat sendiri la dia ni!Huh!Ni yang aku tak puas hati! Masuk bakul angkat sendiri la weh!Perasan je lebih!K!Aku tengok muka dia ni dah monyok!Hehehehe....padan muka!Weh!Dah2 la tu! Kalau korang nak lambat ke sekolah sila teruskan drama korang!Aku nak pergi dulu!Bye!Cakap pon si Minmin ni!Ingatkan dah bisu tadi!But apa dia kata?Lambat?What?Aku pon tengok jam tangan baby g aku!Whaaattt?7.55 a.m?Lagi lima minit kot sekolah nak mula!Huhuhu...aku pon apalagi lari pecut la jawabnya tinggalkan diorang yang terpinga-pinga.Sebenarnya kolah aku depan taman aku jer!Hehehehe....aku pon lari and lari and lari sampai ke pagar sekolah.Huh!Akhirnya sampai gak!Bila aku nak melangkak masuk tiba2 lonceng berbunyi.What the cake!Aku tersenyum comel kearah pengawas tu!Hehehehehe...nak umpan!Wow queenka sekolah datang lambat la!Ish!Si Jaewook ni nak perli nampak!Please?Aku menunjukkan muka comelku.Yelah!Nasib baik ko comel!Kalau tidak jangan harap la!Nasib baik! Huhuhuhu...ni yang buat aku sayang kat Jaewook ni!Sayang sebagai kawan k?Sikap dia berlainan 200% daripada adik dia si Jimin tu!Huh perangai cam syaiton!Thanks weh!Aku masuk dulu yer!Bye!Tanpa menunggu jawapan daripada Jaewook aku terus berlari masuk ke dalam kawasan sekolah.

Skip>>

Aku pon sampai di hadapan pintu kelasku.Aku mengetuk pintu lalu masuk ke dalam apabila dibenarkan masuk.Shinyeong!Napa lambat?Awak buat apa sampai lambat ni?Jaga anak?Eh2 cikgu ni!Aku lambat beberapa minit jer pon tu pon nak marah!Ngee~~Hehehehe...saya ulangkaji sampai pagi cikgu tulah bangun lambat! Huhuhuhu...hentam jelah!Janji terlepas!Hehehehe...jangan harap aku nak ulangkaji!Akulah si pemalas no.1 di dunia!Erk?Yeker?Ntahlah!Yelah tu!Pergi duduk!Saya nak sambung mengajar ni! Huh!Nasib baik!Dalam beberapa saat,aku dengar bunyi ketukan lagi.Aku melihat ke arah pintu.Aku ternampak Luhan ngan Xiumin masuk.OMG!Aku terlupa plak diorang!Aku lihat diorang memandangku dengan pandangan siap-kau-nanti!Aku hanya tersengih.Selepas meminta maaf diorang pon duduk di tempat diorang.Weh!Sorry la aku kalut tadi!Diam...Sorry mory lorry weh!Apakata aku belanja korang baozi?Haraplah berjaya!Nak!Nak!K...aku maafkan ko janji ko belanja aku baozi yer? Yeah!Si minmin sudah dipujuk sekarang tinggal si lulu ni jer.Lulu~~~Sorry erk?Taktik aku adalah buat comel sebab si lulu tak tahan dengan kecomelanku!Hehehehe...perasan jap!Eh2 tak comel pon ko buat camtu!Hodoh lagi adalah!Macam beruk di hutan gayanya aku tengok!Eh2 si pendek ni aku lempang jugak kang nanti tak pasal2 masuk wad!Korang tahu sapa si pendek yang aku maksudkan?Siapa lagi kalau bukan si Jimin pendek tu!Huh!Memang la dia ni!Ko diam pendek!Blah arh! Menyibuk pahal!Aku tak kacau ko pon so jangan kacau aku!Huh!Sabar!Sabar! Jangan bergaduh dengan dia!Nanti tak pasal2 ko masuk pejabat sekali lagi!Yup aku masuk pejabat banyak kali dah!Hampir setiap hari sebab bergaduh ngan si pendek ni!Yup!Ko kacau aku!Ko kacau aku dengan muka ko yang hodoh tu! Kuangjoo punya pendek!Aku ketuk dengan kuali d.o nanti tak pasal2 makin pendek!Kalau ko malas nak tengok muka aku takyah tengok muka aku!Aku malas nak layan so pendek tu so aku tumpukan perhatian kepada sir yang tengah mengajar.Aku ada dengar dia mengutuk2 aku tapi aku langsung tak hiraukan!Huh!Lupa plak plan nak pujuk lulu!Ni semua pasal si pendek tu la!Hmmm...masa rehat nanti jer la!Mood aku down selepas bergaduh ngan si pendek tu!

######################

Korang mesti tertanya kan mana abang2 si shinyeong ni? Sebenarnya diorang pergi kem so takder la!Thanks kepada yang sudi baca ff yang tak seberapa ni and thanks kepada yang sudi vote ff ni!Gomawo!*bow*

Are you crazy?(malay)Where stories live. Discover now