Part 2(Jimin P.O.V)

82 12 1
                                    

Chimchim~~~~~~
Bangun ~~~~~~~~~
Yeah!Kedengaran ommaku sedang membuat highnote!Hebat tak?Hebat kan?Mestilah hebat ibu Jimin la katakan!Sama macam anak dia la!(Ok!Sila muntah pelangi sekarang)Diam arh ko!(kesah apa aku!)Yah!Mana aci! Shinyeong ko tak kacau pon aku ko kacau!(Aci kat India arh!)Ko nak sambung ke tidak ni?(Yelah!Sambung2)Ye omma!Chimchim bangun la ni!Jangan gelak yer! Chimchim nama manja aku!Macam la korang takder nama manja!Ok!Kembali kepada tadi aku pon mengambil tuala aku lalu masuk ke dalam bilik air sebelum telinga aku jadi pekak sepenuhnya oleh sebab ibuku punya highnote.

Skip>>

Aku menuruni tangga dengan kemas berpakaian seragam sekolah.Kemas?Kemas ker?Ntah la!Hehehehe...bagi aku kemas ntahlah korang.Aku tengok jam di tanganku.Oh!Sempat gi!Aku pon pergi ke arah meja makan.Aku ternampak ommaku sedang berbual-bual dengan abangku,Jaewook.Annyeong omma!Annyeong Jaejae!Pelik tak napa aku tak panggil Jaewook tu hyung?Jawapannya adalah kerana dia kembar tak seirasku!Hehehehe...muka tak sama,perangai pon tak sama!Cuma yang sama jam,hari,bulan and tahun.Annyeong chimchim!Balas omma aku dan jaejae serentak.Lupa plak nak jelaskan!Jaejae tu nama manja Jaewook.Cam aku!Tapi aku punya lagi comel!Hehehehe...Ma ngan Jaejae tengah bual apa?Mengumpat pasal chichim erk?Sampai hati...huhuhuhu...Hehehehehe...berdrama dengan family di pagi hari katakan!Hehehehe...ye memang kami tengah mengumpat pasal chimchim pon!Bilalah chimchim nak kahwin yer?Kuangjoo betol abang kembarku ni! Tak sedar diri dia tu pon tak kahwin gi!Lagipon orang masih bersekolah la ngok! Aku memuncungkan mulutku tanda protes!Dia pon tak kahwin gi kata kat orang!Lagipon kita masih bersekolah la ngok! kataku sambil menyekeh kepalanya.Hahahaha...padan muka ko!Aku tersenyum bangga.Eh2 sedap2 tangan ko jer sekeh kepala aku!Ko ingat kepala aku apa?Aku bodoh cam ko siap ko!Lagipon aku abang ko la! Respect la aku sikit!Kuangjoo betol!Boleh kata aku bodoh?Hello!Aku pandai k?Huh!Abang?Ala...abang satu minit jer pon!Tu pon nak bangga!Eleh...abang satu minit jer pon!Tu pon nak bangga ker?Huh!Meluat aku!Tu pon nak bangga ker?Huh!But abang jugakkan!Ish!Taknak mengalah betol la dia ni!Aku ketuk ngan kuali d.o barutau!(d.o:Napa kalau orang marah jer mesti nak ketuk guna kuali aku?Kuali aku just untuk aku ketuk kai la!) (Lek2!Nak buat camna kuali ko femes sangat!Ke ko jeles kuali ko femes daripada ko?)(d.o:Yah!Takder masa aku nak jeles dengan benda yang tak hidup!)(Yelah tu) (d.o:Yah authornim! *bagi jelingan tajam*)(o...okay)(d.o:*blah*)(okay2!Sambung2)
Huh!Tanpa menjawab,aku terus galas beg sekolahku dan menuju ke rak kasut lalu mengambil kasut sekolah dan memakainya.Aku melihat jam sekali lagi.Huh!20 minit lagi!Pergi sekolah ambil masa 10 minit. Pergi kelas ambil masa 5 minit and bersembang ngan bts ambil masa 5 minit.So masa yang aku ada cukup2 jer.(Pandai jugak ko ni yer!)Well! *flip rambut* Jimin kan?(Ni aku malas nak puji tu!Perasan jer lebih!)Jeles bagitau jer lah! *jelir lidah*(Takder masa aku nak jeles weh!Bak kata pepatah masa itu emas!Jangan buang masa!Klah...sambung!)Aku pon memandu keretaku ke sekolah!Budak kaya kan?Biasalah!Sampai ke sekolah aku terdengar ramai yang menjerit nama aku.Huh!Bangga jap...hehehehe...aku mencari gengku iaitu bts.Ha!Jumpa pon!Yo!Was sup bro!sapa aku kepada diorang.Oh!Wassup bro!balas jhope hyung.Kami berbual-bual sampailah loceng berbunyi menandakan sekolah akan bermula.Kami berpecah kerana kami tidak sama kelas.Ketika aku masuk ke dalam kelas aku melihat ke arah meja enemy aku.Aik?Kosong?Tak datang ker?Biar arh!Bukan masalah aku pon!Sedang aku leka melihat permandangan di luar aku terdengar seperti seseorang mengetuk pintu.Aku menoleh ke arah pintu dan ternampak enemy aku.Ha!Lambat rupanya!Patut la!Dia meminta maaf dah duduk di tempatnya.Tapi yang aku pelik mana si Luhan and si xiumin ni? Selalunya berkepit jer dengan shinchan tu!Shinchan tu nama gelaran bagi shinyeong la! Sesuai tak?Sesuai kan?Selang beberapa minit aku terdengar lagi ketukan.Aku melihat ke arah pintu sekali lagi.Eh?Luhan ngan xiumin?Napa muka diorang cam marah jer? Gaduh ngan shinchan ke apa?Aku dengar shinchan meminta maaf dekat diorang berdua.Hehehehe...mestilah dengar aku duduk berlakang diorang jer XD Hmmm...mesti sebab shinchan ni tinggalkan diorang berdua!Aku nampak shinchan buat gyiyomi kat Luhan.Ingat comel la tu? Eh2 tak comel pon ko buat camtu!Hodoh lagi adalah!Macam beruk di hutan gayanya aku tengok!aku kata. Hahahaha...rasakan!Ko diam pendek!Blah arh! Menyibuk pahal!Aku tak kacau ko pon so jangan kacau aku!Huh!Kuangjoo tol!Nama aku punyalah sedap omma aku bagi but boleh plak dia panggil aku pendek?!What the fish?! Yup!Ko kacau aku!Ko kacau aku dengan muka ko yang hodoh tu!Huh!Ok kita buat drama bila Park Jimin mula marah!Hahahahaha....merapu jap! Kalau ko malas nak tengok muka aku takyah tengok muka aku!Huh!Cam la aku nak tengok muka dia sangat!Aku lebih rela mengadap muka bangla tepi jalan tu daripada mengadap muka dia!Woi!Ko ingat aku teringin sangat ke nak mengadap muka ko?In your dream arh! What?Dia tak hiraukan aku?Kuangjoo!Woi!Woi!Pekak ker?Jeritku dalam nada perlahan.Perlahan lerh sebab ada sir kat depan tu.Nak tempah maut ker?Dalam tu sir Jongkook!Ulang sekali lagi sir Jungkook weh!Sir paling garang di dunia!Erk?Betul ker?Tapi aku rasa yer!

----------------------
Annyeong!Sorry lambat update!Busy+takder idea.Hehehehe....mungkin next chapter ambil masa yang lama kot. Korang ada wechat tak? Kalau ada add la saya! Hehehehe...promote diri sendiri plak!Saya cuma nak berkenalan jer.Mana tau kita boleh jadi bestfriend ker

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 06, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Are you crazy?(malay)Where stories live. Discover now