23

36 4 24
                                    

Merhaba bu bolum duz yazi olecek :E
hehehhe

Yoongi elindeki yiyecek poşetlerini tezgaha bıraktıktan sonra masada oturup sızlanan sevgilisine yaklaşıp kafasını okşamış ve saçlarını öpmüştü. Sevgilisi hiç tepki vermeden endişeli yüz ifadesiyle,

"Ya komuşular bizi şikayet ederse."

İçinde ışıklandırma olduğunu düşündüğü koliyle birlikte Jungkook içeri girip,

"Kes sesini Jimin biz yokken Yoongiyi eve atar biz gelince götü tutuşur beyfendinin" dedi.

Taehyung fırına verdiği pizzayla, renkli küçük ledleri duvara sabitlemeye çalışan Jungkook'a dönüp,

"Yardım edeyim mi?" diye sordu.

Jungkook sinirle,

"Yok sen izle beni ordan nasıl gözüküyorum bir kontrol et mâzallah kötü gözükürüm falan
ALLAHIM YA GELDE YARDIM ET MANYAK HERIF"

Jimin onlara bakıp, "Offf sürekli tartışıyorlar yaa ben feels geçirmek istiyorum. Hyunjin ve Felix nerde?!?"

"Onlar acemiler bebeğim bizim gibi iyi geçinemezler" dedi alayla Yoongi.

Merdivenin üzerinde Yoonginin son söylediğiyle kafasını kaldırıp üstten üstten tehditkâr bakışlar atan Jungkook,

"Yemin ederim merdiven falan demem atlarım üzerine, Aptal!" dedi.

Keyifle içeriye girip sırıtan Lee know "Küçük enişte firarda" diyip kahkalar attı.

"Bi sen eksiktin" diyen Yoongiye, gözlerini deviren Lee know,

"Offff çok güzel koktuuu." dedi pizzalara bakarak.

Changbin, içerden koşarak "Bana vejeteryan pizza yaptın dimi?" diye Taehyung'a döndü.

Koca bir kahkaha atan Jungkook "Lan sen vejeteryan mısın?" dedi alayla.

Changbin, Jungkook'a öldürücü bakışlar atarak "Sanane dalyarak!" dedi sinirle.

Namjoon sessiz bir şekilde mutfağa ilerleyip endişeli bir şekilde etrafı izleyen Jimine dönüp,

"İçimde bok gibi bir his var kesin ananlar basacak bizi." dedi fısıltıyla.

Zaten endişeli olan Jimini daha da endişelendirince yalandan ağlamaya ve "Yoongi şuna bişi söyleeeeee" dedi sitemle.

Yoongi, Namjoona sinirle bakıp kaşları kaldırıp indirdi "Yapma" dersesine.

Seungmin içeri hızla girip, "Ya var ya başliycam böyle işe niye film seçimini bu iki enayi gibi aşık aptala verdiniz ki porno izliycez akşama." dedi sinirle.

Jimin keyifle sırıtıp, "Yiaaaaaaa... Yoongi hadi onlara yardım edelim." dedi başında ayakta duran Yoongiye.

Jungkook, Taehyung'un tuttuğu merdivenden yavaşça indi.

Jimin masadan kalkıp Jungkook'un dibine sokulup "Bi saniye senin dudakların niye 3 yerden patlamış?" diye sordu.

Jungkook utançla kafasını arkaya çevirip "Soğuklardan dolayı..." dedi, Jimini geçiştirip, Yoonginin getirdiği poşetleri açmaya başladı. Jimin onun yüzüne iyice bakarken. Taehyung bunu duyup Jiminin oturdu sandalyeye keyifle oturup kollarını iki yana açıp yine keyifle sırıtmıştı. Onun bu hallerini gören Jimin bir şeyi anlamış gibi,

"Haaaaa. Hehehehheheheheh senin bu asebiyetinin sebebi şimdi belli." dedi ve gülüp Yoongiyle beraber nutfakta duran herkesi çıkarıp odaya geçtiler ve ikilinin başbaşa olmasını sağladılar.

Jungkook hiç yüzünü dönmeden arkasında duran sevgilisine "Aptal..." dedi sessizce.

"Hakettin." dedi sevgilisi.

Hep kullandığı kelimeyi tekrar kullanıp, "Kes sesini." diye bildi sadece.

Taehyung yavaşça ayağa kalkıp arkası dönük sevgilisine yaklaşıp kollarını beline sardı.

"Kesmezsem ne olur?" dedi tahrik edici sesiyle.

Jungkook, utancından kaskatı kesilip hareket edemeyince, sevgilisi onu kendine çevirdi.

Dudaklarını yaklaştırdı ona ve tam öpecekken,

"Anasını siktiğim muhtarı şuralara az bir ışıklandırma koysalardı böyle olmaz-" diyecekken, birbiriyle sarmaş dolaş olan ikiliyi görünce salona dönüp,

"Arkadaşlar dinazor pornosu, 1800 piksel, full hd izlemek isteyenler mutfağaaaa" diye bağırdı.

Taehyung hızla ayağında ki terliği kendisini az önce basan Namjoon'a doğru fırlattı, Namjoon kaçmaya başlayınca, Taehyung da onun peşinden koşmaya başladı.

Jungkook utançla arkası tekrar döndü.

O akşam orada bulunan bütün çiftler; film izlediler, birbirlerine ufak ufak temaslarda bulunup, yemek yediler, sap olanlarsa onlara laf atıp birbirleriyle kavga ettiler.

Ama her iki tarafta bu gruptan her ne kadar şikayetçi olsada keyifliydiler.

🐥

YOĞH AMINA?!?! (Taekook X Hyunlix) Texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin