Cha: Ne, nechoď tady nikomu překážet nebudeš. Budeme jedině rádi za tvojí společnost.
Aww , jak může být tak milí. Ne t/j ani na to nemysli.
t/j: Jste si jistí? Nerada bych vám překážela.
Všichni mě začali přesvědčovat, abych zůstala.
t/j: Dobře, ale jenom jednu noc. Kde vlastně budu spát?
Ha: Budeš muset k někomu, buď Chan nebo já máme manželskou postel, takže k jednomu z nás.
t/j: A nemám vážně odejít? Budu vás tu zatěžovat a ještě vás budu uzurpovat, když nemám kde spát.
V tu chvíli mě Chan chytil mojí ruku pevněji.
Cha: Budeš spát se mnou, mě to nevadí a máš tím pádem kde spát.
Trochu mě to překvapilo, ale byla jsem ráda.
t/j: Dobře, jestli ti to tedy nevadí.
Chan mě přesvědčil, že mu má přítomnost nevadí a zavedl mě do svého pokoje.
Cha: Na které půlce by jsi chtěla spát?
t/j: Je mi to jedno.
Cha: Dobře a budeš chtít půjčit nějaké oblečení na spaní?
On přesně víc co já chci.
Jen jsem přikývla na souhlas. On poté odešel k jeho skříni a podal mi jeho tričko, kraťasi a mikinu.
Cha: Může být?
Jen jsem nadšeně přikývla. A vzala si od něj oblečení.
Cha: Jdu do koupelny mezitím se můžeš převléct. Za chvíli přijdu zpět.
Chan poté odešel a já se převlékla do jeho oblečení. Krásně vonělo jeho vůní. Bylo mi velké, ale zato velmi příjemné.(+ mikina)
Lehla jsem si do postele a chvíli koukala do mobilu. Po chvíli přišel Chan, zastavil se ve dveřích a koukal na mě. Odložila jsem mobil a koukla na něj. Stále jen stál a koukal na mě. Po chvíli se vzpamatoval.
Cha: M-můžeš...j-jít do koupelny, j-je volná.
Netuším proč koktá, ale je roztomilí.
Vstala jsem z postele a vydala jsem se ke dveřím. Chan na mě stále koukal, když jsem se zvedla z postele, tak byl ještě víc zaražený než předtím.
t/j: Ukážeš mi prosím kde je koupelna?
Cha: Eh...promiň co jsi říkala?
t/j: Jestli by jsi mi ukázal kde je koupelna?
Cha: Jojo určitě.
A vydal se směrem ke koupelně.
Cha: Támhlety dveře.
t/j: Dobře, děkuju.
Cha: Nemáš zač.
Vydala jsem se směrem ke dveřím, na které Chan ukazoval a vešla jsem dovnitř.
Cha: Jak může být tak krásná a v tom mém oblečení je k sežrání. Ne Chane ani na to nemysli. Ale ona je tak nádherná, já si nemůžu pomoct. Ne Chane to stačí.
Po chvíli jsem přišla zpět do „našeho" pokoje a Chan zrovna seděl na posteli a koukal do mobilu. Podíval se na mě a zůstal na mě koukat.
Cha: Omg ona je tak nádherná, ty její krásné a lehce mokré vlásky. Chane zpět do reality.
Chan rychle uhnul pohledem, nechápala jsem proč. Přišla jsem k němu blíže a sedla si na mou půlku postele.
t/j: Udělala jsem něco špatně? Provedla jsem něco?
Chan se na mě ihned podíval.
Cha: Nene, jen...jsi moc krásná.
Tohle mě zaskočilo.
On si myslí, že jsem krásná?! To jako fakt?
t/j: Vážně?
Cha: Vážně a moc.
Naprosto jsem zrudla a on také.
t/j: D-Děkuju, ale m-myslím si že ty jsi tu ten krásný.
Chana tento kompliment zaskočil a začal se hodně červenat.
Cha: Děkuju, je hezké vědět jak mě vidíš.
A vřele se na mě usmál. Tento úsměv jsem mu oplatila.
ČTEŠ
j/n x Chan
FanfictionNormální holka j/n jednoho dne pozná skupinu kluků, jeden se ji obzvlášť zalíbí, jak to dopadne si přečtěte. Můj první příběh, obsahuje nespisovné výrazy a chyby, předem se omlouvám