Shinya 'nın bakış açısından
Guren ile konuşmuştum, ama içimde bir burukluk vardı neden eskisi gibi olamıyoruz ama olamaz ona aşk olamam o beni sevmiyor !
~O sana aşık Shinya.
×SUS baykomuru
Sevse idi o iğrenç alfa kokuları odasına da olmazdı , evet nekadar ilaç ve iğne de alsam guren 'nin yanında tüm feromonları duyorum. Bunları düşünmek yerine Yoicih nin yanına gittim.
"Merhaba Yoicih bana bu işi analat"dedim tuhaftı bir zamanlar herşeyi öğertiğim çocuk bana iş anlatıyordu. "Shinya-say, şey aslında aynı işler yani omegaları kurtarıp Ferid-kuna teslim ediyoruz" dedi Ne Ferid mi o kendi soyuna ihanet etti o omegaları alfalara sattı, "Omegaları sattıyormu yine" dedim. "Hayır efendim anlaşma var" dedi an içim rahatladı.Ferid ilk defa piçliğilat bırakmış ilginç, "Şu belgeleri rica etsem Guren-san na verimsiz? " dedi ona götümü bile veririm ben . "Tabiki Yoicih!" dedim ve kağıtları elinden aldım, artık hiragi diğildim zaten hiç diğildim . Guren ve ben ailenin sevilmeyenleri idik bu yüzden... Guren ise güvenilmez di onla yakın olanları sorguya alıyordular... ama sonra bir şey değişti ablam da abim de sözde ,ablam diğil de nişanlım ve abim bir anda guren ile olan bağlarımı kesti onla konuşursam....
o an guren ile karşılaştım zaten.
.
.
.
.
Bir dakika az önce bana soğuk davranıyordu ama şimdi ise çok iyi ... alfası onun yerine geçmiş ola bilir mi? , siktir neden sıcak hissediyorum, Guren beni kızgınlığa soktu, af feromonları sikiyim neden omega doğdum ki ! hızla yanımda bulundurdum iğneyi boyunma sapladım ve bitmek de olan iğneyi sakladım. O bir an guren geldi gitmemişti. "Shinya? " dedi analdı mi? "Efendim Gureeen" dedim her zaman ki gibi sesim ile, "O feromonlar sana mı aiti " dedi ,"Hayır" dedim bana tekrardan baktı "İyi o zaman " dedi ve tekrar gitti. Bir kere de kalsan be guren .
Olsun, Telefonu çıkarıdım -bir mesajinz var- tıkaldım.0**********
benimsin shinya guren de benim
Sus.siz
Lan kimsin0**********
Gurenin eski sevgilisiyimsiz
Mahiru?0*********
Hayır ama senin kuruketo ile
yatın video lar ver
ve bunu guren
gorusun istemyizsiz
gorusun ne var?0**********
Bu kadar orsp olduğunu bilmiyordum
minik omega-Bu numarayı engeldiniz artık mesaj
atamazsınız-Hızla koşup guren ' e yetişdim, "Guren!!!" diye bağırdım. "Ne var Shinya " dedi tam kapıdan çıkarken amk ne mi var , Telefonu gösterdim, "Benim sorum diğil ? Ve bu kim ?" Dedi piç guren , bir dakika guren feromonları çok serti mide bulandırıcı kusmak üzereyim, "Gu-ren f,er-rmonla-rın" diye bildim boğazım düğümleniyordu. "Feromon mi yayorum" dedi Evet anlamında kafa saladım . Feromon salmayı bıraktı.
"Guren sence bu senin içinde tehlikeli olur ve eskisi gibi arkadaş isek amına koyim götümü kola" dedim . Güldü şuan ağlanacak halimze gülüyorduk. "Yarın hâlâderim" dedi ve gitti . . .Yine gittin guren!
______
Evet smut yazmadım çünkü olmazdı arlari duzlmeden olmaz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben ve Sen (Omegaverse)^Gurshin ^
Aléatoire☆Yağmur bizi anlatıyor, sesiz ve yanlız Guren Mafya gibi bir çete lideri idi ve çetesine güzeler güzeli bir omega katıldı ♡Güneş bizi anlatıyor, sıcak ve ateşli