Haberler Güzel (şimdilik)

184 10 2
                                    

Odama gittiğimde uzunca bir düşündüm:'' Acaba bu sürtükten nasıl bir intikam alabilirim.'' diye. Sonra aklıma eğer ki benim gördüğümü Justen'de görürse hem intikam almış hem de Justen'i kendime biraz daha yakınlaştırmış olabileceği düşüncesi geldi. Bende bunu Justen'e göstermenin bir yolunu bulmak zorundaydım ama nasıl ? Biraz daha düşününce Justen'in onları bir akşam yemeğinde görmesini sağlayacaktım. Evet planım hazırdı. Şimdi sıra gerçekleştirmekte. Tam odadan çıkmak üzereyken Justen bana doğru gelip:'' Amy bugün Londra'ya gidecekmiş. Bende yalnız yemek yememek için akşam seninle yiyelim mi ?'' diye sordu. Bende hiç düşünmeden kabul ettim. Akşamın olmasını sabırsızlıkla bekledim.En sonunda akşam oldu. Ben Justen'e Amy'i ne kadar zamandır tanıdığıyla ilgili bir soru sordum oda bana bir sene olduğunu söyledi. Daha fazla akşam yemeğini uzatmak istemem bu yüzden güzel bir yemeğin ardından otellere doğru gittik. Ben yanlışlık yanlış kata basmıştım. Tam tekrar kendi katıma basacakken Justen' le beraber Amy 'nin sesini duyduk. Asansörden dışarı çıkıp Amy'nin sesi mi diye kontrol ettik. Evet bu Amy'nin sesiydi. İçimden:'' İyi ki de yanlış katta basmışım.'' diye geçirdim. Ses koridorda değil; odadan geliyordu. kapıyı çaldık ve açan Amy'di.

Aşkla SevdikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin