Merhaba, keklerim kitabıma hoş geldinizzz. Bu kitapta sizi çok güzel şeyler bekleyecek. Aman kemerlerinizi bağlayın çünkü bu hikayede çok farklı şeyler ile karşılacaksınız.
Bu kitap ilk başından beri çok kez değiştirilip tekrardan yazıldı ama en güzel hali ile karşınıza çıkıyor...
Okuma tarihinizi buraya bırakabilirsinizz <3 <3
Yıldızcığa tıklamayı unutmayın <3 <3 <3
şimdiden teşekkür ediyorum ve iyi okumalar diliyorumm
----------
Lily gözlerini New York'un ışıltılı gökyüzüne odaklamış, şehrin ışıkları onun iç dünyasındaki karmaşayı yansıtıyormuş gibi izliyordu. Kenar mahallede annesiyle geçirdiği zaman, bir gece gökyüzündeki yıldızlar gibi değil, daha çok karanlık bir gecenin içinde kaybolmuş gibi hissettiriyordu. Lily, kimse tarafından fark edilmeyen, var olmadıkları bu köşede yaşam mücadelesi vermişti. Ancak o, bu şehrin karmaşasının içinde ayakta duran bir figür haline gelmişti.
Okul yılları geride kalmış olsa da bu kenar mahalle de geçmişin izleri hâlâ Lily'nin peşini bırakmıyordu. Lily, annesini bu mahalleye hapsolmaktan kurtarmak için çabalarken, aynı zamanda kendi içsel çatışmalarıyla baş etmeye çalışıyordu. Lily gözlerini, mutfak da bulaşık yıkayan annesine çevirdi. Yılların yorgunluğu ve acıları bedenine işlemişti. Lily, sigarasından son bir dumanı ciğerlerine çekti ve pencereden dışarıya karanlığa doğru üfledi. Üzerindeki bu kıyafetler, pahalı ve gösterişliydi... Ne yanındaki kadına ne de olduğu eve uyuyordu. Pantolunun kırışmasını umursamadan rahat bir şekilde koltuktan kalktı ve mutfağa giderek annesinin beline sarıldı, başını da sırtına yasladı.
"Çok zayıflamışsın..." diye fısıldadı Lily. Annesinin hafifçe gülmesi ile kafası oynarken o da gülümsedi. Annesi elini kuruladıktan sonra kızına döndü. Döndü ama döndüğü gibi yüzünü buruşturdu. Bir eli ile onu uzaklaştırmaya çalışıyordu.
"Çok sigara içiyorsun..." Lily gülümseyerek onu bıraktı.
"İçirtme..." dedi kalçasını mutfak tezgahına yaslarken. Annesi ise koltuğa oturmuş kızına bakıyordu. Karşısında kanlı canlı, pahalı kıyafetler içerisinde, makyajlı kızı dursa da onun küçük ruhunu okumuşçasına gülümsedi. Yaralı ve küçük ruhunu...
"Babana benziyorsun..." Lily'nin gülümsemesi yüzünde solarken duygusuz surat ifadesini takıntı.
"Bahsetme şu piçten." dedi sinirle. Annesi gülümsemeye devam ederken dizine iki kere vurdu.
"Çok konuşma da gel şuraya..." Lily kendini ne kadar duygusuz durmaya zorlasa da annesinin yanında istemsizce her zaman gülümserdi. Yirmi dört yaşında olmasına rağmen sekiz yaşındaki bir çocuk gibi seke seke annesinin yanına gitti ve dizine uzandı.
"Bu kadar erken gitmek zorunda mısın?" diye fısıldadı annesi, Lily'nin saçını okşarken. Lily, annesinin sesinin titrediğini hissedince dizine ufak bir öpücük kondurdu.
"Burada kalamam, anne. Biliyorsun, burası beni boğuyor... Bu çamurdan kurtulmak için her şeyimi verdim, benden burada kalmamı isteme." doğruldu ve annesine yaklaşarak elleri ile annesinin ellerini tuttu.
"Sana her hafta dediğim gibi bu haftaki sözlerimi de söylüyorum. Senden burayı bırakmanı istemiyorum, ama yeni bir hayata başlamak senin de hakkın." Hafifçe doğrularak annesinin şakağına bir öpücük kondurdu.
"İzin ver... İzin ver sana yeni bir ev tutayım... Seni tatile göndereyim... Alışveriş yap, canın ne isterse al... Hatta beraber yapalım..." Annesi gözünden bir damla yaş akarken kızının yanağını okşadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hastalıklı Ruhlar
General Fiction!Uyarı! Bu kitapta tetikleyici unsur bulunmaktadır. Cinsellik, şiddet, kaçırılma, hırsızlık ve olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar vardır. !Uyarı! ----------------------- Lily'nin geçmişi sırlar ve karanlık anılarla doludur. Kaçmak istese de g...