Lola

6 1 9
                                    

İngilizce kursunda normal bi gündü bugün. Ama ben nedense değişik hissediyordum. Sanki başıma bir şey gelecekmiş gibi. Ama kötü bir şey değil. İyi bir şey de değil. Farklı, değişik bir şey. Her neyse içimdeki o tuhaf hissi görmezden gelip kurstan metroya doğru yürümeye başladım.

Kendimi kulaklığımdaki müziğe o kadar kaptırmıştım ki bir erkoya çarpmasaydım az daha metro boşluğuna düşecektim.

Hemen kendimi toparladım ve çarptığım için adama arka arkaya özürler sıralamaya başladım. Adam biraz şaşkın ve alçakgönüllü görünüyordu. Ama gözlerindeki ufak hüzün parçası da gözümden kaçmamıştı. "Yo yo sorun değil, özür dilemenize hiç gerek yok." dedi. Hayatımda böyle nazik adamlara çok nadir rastladığım için mest olmuştum. Biraz utandım ve yanaklarım kızardı. Kızardığımı görmesini hiç istemiyodum. Bu yüzden hızlıca ordan uzaklaşcaktım ki kolumu tutmasıyla olduğum yere çivi gibi saplandım.

"Kusura bakmayın ama isminizi öğrenebilir miyim?" Nasıl yani ismimi mi öğrenmek istiyodu? Benim? Acaba başkasına mı dedi diye etrafıma hızlıca baktım. Parmağımla kendimi göstererek "B-b-ben mi?" dedim. İster istemez sesim titremişti. Daha önce böyle kimse ismimi öğrenmek istememişti. Yani öyle değil de anladınız işte. Salaklığım karşısında adam olağanüstü dudaklarıyla ve dişleriyle bana gülümsedi. "Evet sen." Ah o hacimli dudaklar... Ay neler diyordum böyle Lola çabuk kendine gel!!!

İsmimi söyledim ve ona ismini soracak cesareti topladım. "S-seninki ne?" Of lola stfu seninki ne ne demek ya😡 "Joel silverberg ama sen joey diyebilirsin." Joel ne amk yok joe goldberg. (🤨 she knows)

Neyse uzatmıcam işte birbirimizin numarasını falan aldık eve geldik konuşuyoz.

Joel Silverberg
0531 777 6931
Biraz çocuksu bir adam olduğum doğru
——————————————————-

Lola boca
Ah selam👋

Joel-lyfish
Tam da kruvasan almaya gidiyordum sen de ister misin?

Lola boca
Öyle lops diye dalınır mı konuya oç|
Öyle lop|
Şey olur☺️ ama nerde oturduğumu nerden bilceksin?

Joel-lyfish
Skibidi mahallesi toilet caddesi otuz bir numara diye bir vibe aldımda

Lola boca
Ahahaha nerden bildin😅😅(😰)

Joel-lyfish
Altıncı hissim çok kuvvetlidir🤗

Lola boca
Ok🙄 Bruh kafede buluşuruz o zaman🥰

Joel-lyfish
Bye bye🤫🗣🗿🔥

(Bu yazarın ilk ve son wp texting sahnesiydi bitch nigga texti sağ sol tarafa bi türlü ayarlanmadı sinirimi hoplattı😡)

Joey beni resmen first date e çıkarıyordu ve benim giyecek hiçbişeyim yoktu. Yine de fazla abartılı olmasın diye ilk bulduğum şeyi giydim. Giydiğim:

Yüzümse şöyle görünüyordu:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüzümse şöyle görünüyordu:

Of lanet olsun çok güzeldim şimdi bütün niggalar bana aşık olcak😩😫

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Of lanet olsun çok güzeldim şimdi bütün niggalar bana aşık olcak😩😫

Zencigöte dönüşmeden önce evden çıktım ve zencigöt komşularımın götüne şaplak atarak nicki minaj söyledim.
-ya of ciddi olmam lazım yeto-

Joey beni bekliyodu. Onu görür görmez hortumum coştu. Anladınız siz😉😛 şaka şaka yine biraz kızardım uwu. "Hoşgeldiniz rüyalarımın başrolü" neee ne diyo lan bu!? Hemen günü göstercektim ki uwuluğum tuttu "H-h-hoşbuldum ihih evimin bacası ihih"

Joey tavşan gibi güldü. Arkasında sakladığı ellerini gösterdi vee elinde küçük bi çiçek buketi vardı. Ohaaa ne kadar da beyefendi... aşağı tarafımdaki bir şeyler coştu. Joey buketi tam bana uzatcakken slow motionda aramıza bir şey fırladı.

Bir şey değildi, biriydi.

-Hint dizisi bakışmaları ve şok müziği-
NA NA NAA

Oha slm gays
Ne yazmam gerekiyodu buraya
نذويميميودهبوكيرطخسرطمذجكصخصمسخطوذنبوسختسحنيخذوسخصوحستذخذنيخسرذخيوسهطرذحثنصختصكسرط
Bye bye👂🤫👈🏾👉🏿

DEVAM

"lan geyda nerden ciktin sen😡" dedi lola. Joel ile aramizdaki çekim yarida kesildiği için çok sinirlenmistim. "Ya of napim yanlissikle oldu✌️🏳️‍🌈 uwu gay vibes ihihi" diyip selfie çekti. Of.

dedemin vasiyeti | teen wolfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin