Nigga lezbiyenler

5 0 2
                                    

Bir gün iki lez restorana gitmişler garson yemek nasıl diye sormuş kızlar da leziz demiş AHAHAHAHSJA

Bir zenci rapunzel hikayesi
Bir varmış bir yokmuş evvel zaman içinde kalbur saman içinde zenci bir kız yaşarmış. Bu kızın bi takıntısı varmış ve bu yüzden annesi hep cezalandırıp şatonun kulesinde hapsedermiş. Kızın takıntısı ise... twerk atma hastalığıymış. Bulunduğu her yerde twerk atabilirmiş. He bide slay deme bağımlılığı da varmış. Twerk atarken slay isimli şarkısını söylermiş. Bu şarkıyı duyan bütün erkekler büyülenir ve kızın bulunduğu kuleye tırmanmaya çalışırlarmış. Ama tabiikide hiçbiri başaramazmış. Kızın annesi hep kızının evlenceği kişinin bu kuleye tırmanabilen kişi olacağını söylermiş ama bu, kıza saçma gelirmiş. Diğer zenci kızlar kızın ilgisini daha çok çekiyormuş. Bir gün iki delikanlı kulenin penceresinden kızı izliyormuş. Kız twerk atarken delikanlılar kızın götüne aşık olmuşlar. Anında 31 çekmeye başlamışlar. Bunlar 31 çekerken kızın büyüsüyle sikleri uzamaya ve büyümeye başlamış. Ama o nasıl bir büyüme, adeta hortum gibi olmuş ve kızın penceresine kadar uzamışlar. Delikanlılar da kıza ulaşmak için çıkıntılardan faydalanarak kendi siklerine tırmanmaya başlamışlar. Tırman yavrum tırman. Tabii bu sırada kız olanları twerk atarak izlemeye devam ediyormuş. Neyse delikanlılar sonunda kuleye tırmanıp odaya girdiklerinde 3 genç ne yapcaklarını bilememişler. Birkaç saat boş boş bakışmışlar. Sonra madem üç kişiyiz üçlü yapalım bari düşüncesiyle başlamışlar pompalara. Ama kız biraz dışlanmış hissetmiş çünkü aslında o iki delikanlı, birbirine gizli aşık olan platoniklermiş. Kız onlardan uzaklaşarak izdivaya çekilmiş ve üzgün bi şekilde yarım kalan işi tamamlamış (31). Sonra bu hüzün, içinde birikmiş de birikmiş ve en sonunda tanrısal güçleri aktifleşmiş. Bütün dünyayı yok ederek kendine yeni bir gezegen var etmiş. Bu gezegende sadece lezbiyenler ve zenciler olcakmış. Kendisi ülkenin başına geçmiş, harem kurmuş ve artık istediği nigga kızla birlikte olabiliyormuş. Ve en sonunda herkes 31 çekerek mutlu mutlu yaşamış.

Çıkarılacak sonuç: siz siz olun iki gayin arasına girmeyin ve kendi zenci hareminizi kurun

Çıkarılacak sonuç: siz siz olun iki gayin arasına girmeyin ve kendi zenci hareminizi kurun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

R.I.P silgi
~7 veya 8 şubat 2024~
Kaybolmamış olsaydın bu hikayeyi çok severdin...

dedemin vasiyeti | teen wolfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin