Intru in scoala alaturi de Zoella si Rebecca. Tocurile noastre se auzeau pe holul lung al scolii. Ah! Ultima zi de scoala. Clasa a 8 a e gata... Banchetul e maine seara.
Ajung la dulap si imi scot telefonul. Il uitasem ieri acolo. E 8:06. Fuck!
Ne pregateam sa plecam catre clasa cand se aud rasete nesimtite venind de pe hol. Era
Vicky , Noelia si Marissa. Doamne cat le urasc!Trec pe langa noi fara sa ne bage in seama. Isi dau toate parul ala lung pe spate sincron. Incercam si noi, dar avem coc. Ele ne fac poza cu cele mai noi generatii de telefoane care le au ele. Ne-am facut de ras.
Ajungem in clasa si in 3 secunde toti primesc mesaje sincron, inafara de noi. Ii smulg telefonul Annei din mana si vad poza ciudata cu noi trei cu mana in aer dandu-ne parul " pe spate " desi aveam coc. Poza era de la Pacifica, una ca alea 3. Ea primise poza inainte ca restul. A avut timp sa puna si niste stickere. Erau stickere gen LOL, OMG.
Stateam toate trei in fata clasei cu cartile in mana parca asteptam sa vina cineva, rusinate.
Primesc si eu un mesaj de la Harry, iubitul meu.
Scria "Hey, printesa, am vazut si eu mesajul. Cred ca, desi Pacifica a incercat sa va faca de ras, din potriva, el v-a facut si mai populare. Uite, acum toti vorbesc despre voi."
Ma uit in ultima banca, unde sta el, si-mi face cu ochiul. Ma duc langa el in banca si ma asez. Ma saruta usor cand vad ca intra in clasa Vicky cu alea doua ale ei.
Hey, salut, deci, am vazut cam am deja +100 de urmaritori si.. as vrea sa va multumesc enorm pentru voturile la poveste :* . Stiti ca sunt noua in asta, asa ca as dori sa ma ajutati. Nu stiu de unde se pune dedicatia si distributia la o poveste...
CITEȘTI
Gloante Oarbe ( Harry Styles & Olivia Holt ) - PAUZA -
RomanceMereu sa faci alegearea cea mai corecta. Daca n-ai facut-o, nu-i nimic, asa a fost scris.