Capitolul #2

223 17 6
                                    

Toti s-au oprit brusc din ras la vederea lor. Pacifica mai trimisese un mesaj toturor, de data aceasta si noua. Era legat de Zayn, un baiat de la noi din clasa. In poza era el cu un sampon de femei.

Toti am sters mesajul si am inceput sa invatam deparca nimic nu s-ar fi intamplat.

Se pare ca problema "cocul lung" disparuse.

Ele ramasesera asa socate vazand ca ma sarut cu Harry. Suntem impreuna doar de o saptamana. E gen cel mai popular baiat din scoala. Toti se asteptau sa fie impreuna cu Vicky, cea mai populara fata din scoala si cea mai mare dusmana a mea. Lucrurile s-au schimbat de cand am un iubit: ma asteapta dimineata..

Ma rog, lui Vicky ii venea sa lesine cand a vazut ca cea pe care o saruta eram eu si nu ea.

Usa clasei se deschide, toti crezand ca e profesorul. Diana, prietena mea, intra usurata. Toti suflam usurati sincron.

******

Orele au trecut in zbor, teme putine... ULTIMA ZI DE SCOALA!!!

Maine are loc banchetul. Ma duc diseara cu Diana la Mall sa ne cautam rochiile, apoi la SPA.

******

Ajungem la Mall si Diana intra intr-un magazin.

-Priveste!imi spune entuziasmata.E superba! Ma duc sa ma uit mai de aproape.

Eu nu o bag in seama. Ma uit fix prin usa magazinului (care era transparenta) si o vad pe Vicky cu Noelia. Rochia ei e in geanta asa ca n-am cum s-o vad.

Intru repede in magazin dupa Diana macar daca ma vad ele sa ma vada ca probez, nu ca ma holbez.

Simteam ca universul nu ne poate tine pe amandoua. Universul e prea mic pentru mine.

******

Rochiile sunt cumparate! Sunt superbe, dupa noi...
Acum suntem la SPA.

Maine avem program foarte incarcat. Diana vine la mine dimineata sa probam rochiile. Apoi facem baie. Pe la 4:30 vine o coafeza si ne coafeaza. La 5:30 vine o doamna si ne face pedichiura, manichiura si ne macheaza. La 7:15 incepe banchetul si se termina la 01:30.

Hey, salut, sunt eu, cea care va mai spus asta :/. Ma rog, vad ca nu ma ajutat nimeni cu cea ce v-am spus in capitolul anterior. Va rog frumos sa ma ajutaaaaaaaaaaati!
Pup :* pana data viitoare.

Gloante Oarbe  ( Harry Styles & Olivia Holt ) - PAUZA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum