Hari ini, Selasa, 12 May adalah hari di mana cikgu zati dijangka kan melahirkan bayi yang dikandungnya selama 9 bulan.
Cikgu Zul sedang tersenyum gembira mengenangkan hari yang dinantinya kini telah tiba.Beliau sedang scroll group chat yang dibuat khas untuk gambar-gambar lucah cikgu zati di aplikasi telegram.
Ya, begitu kemaruk sekali cikgu zati terhadap cikgu zul.Tergila teringat ingat sampai ke mimpi dibuatnya kerana batang cikgu zul yang gagah itu.
Nafsu yang melebihi akal menyebabkan cikgu zati menurut sahaja apa pun arahan daripada cikgu zul.
Cikgu zul betul betul memanfaatkan sepenuhnya ketaatan cikgu zati kepadanya dengan menyuruh cikgu zati menghantar gambar bogel dan video seksi diri nya dan mengupload bahan bahan lucah tersebut ke dalam group telegram.
Dengan pengetahuan cikgu zati juga,Cikgu Zul sebenarnya menjual gambar dan video lucah cikgu zati kepada orang ramai di platform online.
Dengan bayaran rm 50 ringgit seumur hidup, Mana-mana lelaki hidung belang tanpa mengira usia dapat menonton pameran lucah body bini orang yang cantik ini.
Walaupun perut cikgu zati telah membusung kerana sarat mengandung,dia tetap upload gambar lucah kedalam group tersebut.
Kini sudah lebih 1000 orang subscriber group telegram lucah cikgu zati.
Nasib baiklah muka cikgu zati di sensor terlebih dahulu sebelum di upload.
Jika tidak sudah pasti cikgu zati akan jadi pornstar melayu terkenal di malaysia.
Kenalan terdekat suami cikgu zati sendiri ada subscribe group telegram lucah cikgu zati.
Jika mereka tahu yang wanita murahan di dalam gambar tersebut adalah bini kawan mereka yang cantik itu.
Sudah tentu mereka akan offer cikgu zati untuk melayan nafsu seks mereka.
Begitu mudah bini orang ini diperalat oleh cikgu zul.
Dalam masa beberapa bulan sahaja, beliau dapat menjana rm50k menerusi group lucah itu sahaja.
Dan selepas cikgu zati beranak, perempuan itu akan datang berlari kepadanya demi mendapatkan kepuasan seks yang tidak dapat diberikan oleh suami sendiri.
Perempuan seperti zati ini tidak layak dibuat isteri pada hemat cikgu zul.Dia berasa yang cikgu zati hanyalah alat untuk nafsu dan manjana duit untuknya sahaja.
YOU ARE READING
PELACUR SEKOLAH
FantasyKisah mengenai ILYANA yang mesra dipanggil Lya yang mempunyai libido yang tinggi sejak zaman sekolah menegah lagi.