Tok..Tok..Tokk
Lya - Assalamualaikum Cikguu?
Cz - oh Lya..ingatkan siapa tadi, masuklah.. ,pelawa cikgu zul apabila dia melihat Lya sedang tercengat di depan pintu pejabat miliknya.
Lya - Cikgu sihat? muka pucat je..penat la tu hehe.. Lya mengusik guru kaunseling yang juga kenalan bapanya itu..
Cz - Pucat lah Ilyana oi..pembantu cikgu kan cuti bersalin, semua kerja sekarang kena buat sendiri ..haih apalah nasib.
Lya - Busy betul cikgu skang ni hehe..ingat tadi nak mengadu kat cikgu..kalau busy takpela lain kali jela ehek..
Cz - Nak mengadu apanya kamu ni..banyak ke masalah kamu tu?..baru setahun jagung dah banyak masalah? haih ilyana...ilyana...
Lya - Alaa mcm biasela cikguu..nak pinjamm duit siket...
Nak beli buku rujukan...
Lya kan baru naik f4..minta ayah..ayah cakap tunggu gaji..last2 tak dapat punn..Rayu Lya manja..
Sememangnya Cikgu Zul tahu yang kenalan nya othman memang mempunyai masalah kewangan..lebih2 lagi atuk & nenek Lya iaitu ibu bapa encik othman sedang menjalani rawatan himodialisis akibat kegagalan buah pinggang..
Rawatan buat kedua ibu bapa nya yang lanjut usia itu memakan hampir separuh gaji bulanan othman yang menyebabkan dia terpaksa mengabaikan pembelanjaan untuk pendidikan anak sulong nya itu..
Cz - nanti lah cikgu bincang dengan ayah kau..ya?
Lya - Ala jgn la libatkan ayah cikgu..nanti lya kena marah sebab ngadu kat cikgu..kata lya sambil mencebik mulutnya..
Lya juga sedia maklum memahami keadaan ayahnya mempunyai masalah kewangan..dia tidak mahu cikgu zul menegur ayahnya tentang masalah belanja pendidikannya sendiri..
Ayahnya pasti malu jika kawan nya sendiri menegur tentang keadaan kewangan keluarganya..Lya tidak mahu menambahkan stress pada kepala ayahnya yang sudah kusut itu..
Cz- Nantilah cikgu bawakan hal ni ke guru besar..dapatkan bantuan asnaf untuk kamu..
Lya - Laaaaa taknak la cikgu..malu la lya nanti org ingt lya org susah..
Cz- Dah tu semua kamu taknak..cikgu pun pening dah nak tolong kamu ni..
Lya- Cikgu kan busy ni..saya tolong cikgu nak? cikgu gaji kan saya lah..hehe
Cadang lya sambil mengenyitkan matanya kanannya...
Cz - Jadi pembantu cikgu? hmmm
(termenung sebentar )...
.....
.....
.....
.....
.....
YOU ARE READING
PELACUR SEKOLAH
FantasiaKisah mengenai ILYANA yang mesra dipanggil Lya yang mempunyai libido yang tinggi sejak zaman sekolah menegah lagi.