Taehyung szemszöge:
Az életem egy tündér mese?
Nem!
De ezt hogy is értem.
Mindjárt te is megérted.
Mikor végre leszállt a gépünk Qatarba annyira boldog voltam. Nem csak azért mert végre új helyen is járhatam hanem azért is mert amúgy ki nem akarna Jeon Jungkookkal egy nyaralást?
Én eddigi életem során nem tudtam volna elképzelni.A hotelba mikor oda értünk nem volt az a nyüzsgés de amúgy volt jó pár embert. Kook elment a recepcióhoz és elkérte EGY szóba kulcsot.
MIVAN???? ÉN VELE LESZEK EGY SZOBÁBA???
Oké nyugi gondolkodj Tae stressz nem tesz jót a szívednek.
Mire észbe kaptam már a szobánkban voltunk nekem nagyon tetszett. Szép kilátás meg minden, de valahogy más volt.
Kook nem tudta levenni rólam a szemét ahogy meglepődve én sem róla.
- Baj van?- Kérdezem tőle miközben leülök az ágyra.
- Mért kérded?- Kérdezte ő is miközbe ő is leült az ágyra és felém fordult.
- Csak azért mert kicsit furi vagy. Ne vedd rossz néven.
- Nem veszem nyugi. Csak gondolkodtam.
- Ooo. És min?- Kérdem tőle kíváncsian?
- Inkább kín.- Válaszolja.
- Akkor helyesbitek kín?- Talán van van valakije...
- Egy fiún.
- Ooo.
- Tudod ő nagyon kedves, szép, okos és attól hogy beteg nagyon erős is.
- Várj te most...rólam beszélsz?
- Nem a Mikulásról. Szerinted?
- Hát én nem tudom.
- Igen rólad beszélek. Első látásra beléd szeretem.
- Ez nagyon cuki volt.- Jegyeztem meg neki.
- De nálad nem cukib.- Ez a gyerek meg akar ölni?
- Tudod ez az egész utazás arról szólt hogy eltudjam mondani hogy tetszel. És úgy gondoltam hogy itt az idő arra hogy bevaljam hogy szeretlek. Szeretlek ahogy vagy. Nem érdekel hogy beteg vagy én itt vagyok és segítek neked mindenbe.
Csak szeretném tudni hogy te hogy érzel irántam.- Én..
- Tudtam nem kellet volna ennyit rád zuditanom mindent.
- Kook én...
- Tudtam van valaki más aki tetszik neked.
- JEON JUNGKOOK!!! Figyelnél rám? Azt akartam mondani hogy én...én is így érzek irántad szeretlek.
Kook lefagyva nézet rám. Úgy tűnik nem tudta hogy én is most mondtam ki hogy szeretem.
- Annyira szeretlek.- Ölelt meg szorosan egy édes cuki nyuszi mosolyú fiú.
- Én is nyuszi.
- Nyuszi?
- A mosolyod miatt.
Közeleb hajoltam az én nyuszimhoz mire ő is közelebb jött majd nem is habozott tovább megcsókolt.
Akkor jöttem rá hogy ő és én innentől össze tartozunk.
Sziasztok 👋
Remélem tetszet a rész.
Én így képzeltem el de ha valaki máshogy az sem baj szerintem.
STAI LEGGENDO
Taekook: Az Idol és a rajongó
Storie d'amoreTaehyung testvérével Jin nel él. Jin nek a legjobb barátja Hobi míg Taehyungnak Jimin. Eközben ebben az időben Suga, RM és Jungkook alkotják a Btst. A fiúk mindent megtesznek azért hogy a rajongók kedvére tegyenek. Az egyik egy nagy titokkal éli él...