Jin szemszöge
- Nos nem is tudom hogy mondjam Seokjin...
- Ha lehet mondja gyorsan mert mind az 5 en nagyon aggódunk Taeért. - Próbáltam sürgetni az orvost de úgy látszik hogy neki ez hobija.
– Nost Taehyung jelenleg ébren van de még gyenge. A gyógyszerét kicseréltük és sikeresen jól reagált rá a szervezete ami nagyon de nagyon jót jelent.
– Várjon Tae akkor most jól lesz?- Kérdezte Jimin a dokitol.
– Igen de egy ideig nem ajánlatos hogy egyedül legyen.
– Ezt hogy érti doki?- Kérdezte tőle most Suga.
– Most jól reagál a gyógyszer de mivel új így most jó lenne egy ideig nem egyedül hagyni.
– Szerintem ezt meg tudjuk oldani igaz Jin- Kérdezte tőlem most Hobi.
– Igen igazad van. Köszönünk mindent doktor úr. - Köszöntem meg a dokinak majd ezzel elkezdtünk Tae kortelme felé sétálni.
– Jungkook nagyok csendben vagy.- Jegyezte meg Namjoon.– Történt valami?
– Nem hyung csak kicsit aggódom Tae miatt és ennyi.- Szegény gyerek.
– Kook nem kell aggódni semmi miatt Tae már jól van ez a lényeg.- Próbálta tartani Hobi a reményt a kicsi Kookba de úgy érzem hogy ez most mindenkinek szólt.
Taehyung szemszöge
Amikor mondta a doktor úr hogy a tesóm és még rajta kívül még 5 fiú kint vár a folyosón én annyira boldog lettem hogy el is felejtettem hogy kórházba vagyok.
– Taetae!!!- Csapódik nekem egy egy Jimin?– Soha többet nem csinálsz velem ilyet!! Világos??!!
– Igen Jimin.
– Kölyök annyira aggódtunk mi mind. - Nézet rám Namjoon is.
– De amúgy mindenki jól van meg minden de Tae mitörtént pontosan?- Csodálom hogy megszólalt.
– Hát én csak leakartam menni enni de kezdtem kicsit rosszul lenni, így úgy gondoltam hogy beveszem a gyógyszerem de mikor kiakartam nyitni a gyógyszeres dobozt elkezdett szúrni a szívem és....a többit ti is tudjátok.
– Tae..- Most hallom először JK hangját.- Én én nem tudok mit mondani.- Hát erre tényleg nem lehet mondani semmit sem. – Nem tudok tényleg mondani semmit sem de tudunk ellen tenni igaz fiúk.- Fordult feléjük azzal a nyuszi mosolyával.
Ám nekem csak egy Köszönöm jöt ki a számon.
A fiúk pár óra múlva mind elmentek de én így egyedül maradtam és elkezdtem gondolkodni egy fiún aki nem más mint Jeon Jungkook.
CZYTASZ
Taekook: Az Idol és a rajongó
RomansTaehyung testvérével Jin nel él. Jin nek a legjobb barátja Hobi míg Taehyungnak Jimin. Eközben ebben az időben Suga, RM és Jungkook alkotják a Btst. A fiúk mindent megtesznek azért hogy a rajongók kedvére tegyenek. Az egyik egy nagy titokkal éli él...