2. hacker

115 13 44
                                    

.
.
.
.

###: Beni engelleyerek bir yere varamazsın Bay Amerika.

United Stated of America : Tanrım yine mi sen.

###: Evet yine ben.
Yeniden ve yeniden sana yazarım sana çünkü beni engellemen bir işe yaramaz.

United Stated of America: Bak dostum yada dostlar mı desem artık bana yazan bu özel numaranın arkasında artık ne kadar büyük hacker grubu varsa.

###: ben bir Hacker grubu değilim sadece sana olan duygularımı söylüyorum.

United Stated of America: Hım..
Peki..

United Stated of America:madem bana aşık gizli admin seni Uyarıyorum.

United Stated of America: Normalde böyle işlerle uğraşmam direkt engelle geçerim çünkü benim numarama herkes kolay kolay birisi özelden yazamaz.

United Stated of America: Demek bana böyle ulaşıp engellediğim halde yeniden ulaşıyor isen başına bela aldığınin farkındasındır.

###: Ne olacağını gayet iyi biliyorum tabi bana ulaşabilirsen :-D.

United Stated of America: Ne casursun.!!

United Stated of America:Galiba kime yazdığını hatırlatıyım.

United Stated of America: Ben Amerika Birleşik Devletleri hangi delikte, hangi cehennememde ne halde olursan ol seni bulurum.

United Stated of America: Arkanda hangi sağlam isimler olursa olsun seni bulurum.

United Stated of America:İstersen uzaydan yaz yine seni alır dünyaya indiririm.

United Stated of America:Yani kısacası bana yazman çok ölümune bir davranış.

###: Söyle o Fbiya boşuna uğraşmasın. Beni bulamazsın.
Evet sinyallerim farklı.
Adamım .

###:Şasirmaniza gerek yok Amerika Birleşik Devletleri.

United Stated of America: hah?
Şaşırmadım!!

###: ekranlara neden hayret etmiş gibi bakıyorsun o zaman.

###:Sakin ol pentagon binasına giriş yapmam sadece o güzel yüzünü görmek içindi.

###:Yanında fbi yada söyle. Ağzına sinek gircek.

United Stated of America: kim olduğunu bilmiyorum ama seni bulacağım gizli aşığım.

United Stated of America:Dur.

United Stated of America:galiba senle işimiz uzun sürecek o yüzden ismini ne olarak kaydetmemi istersin.?

###: bilmem.

###:ne istersen öyle kaydet .

United Stated of America: Söylesene sen bir Ulkemisin?

###: bilemiyorum?

United Stated of America: Ne demek bilemiyorsun dur benimle oynuyorsun değil mi?

United Stated of America:Sistemime girmek istiyorsun !

###: Tanrı aşkına sana ne olmuş bugün!

###: ve diğer ki soruna gelirsek.

###: uzun süre burda olucağim beni İlahsız Yaşayan olarak kaydebilirsin.

United Stated of America:İlahsız Yaşayan mı?

United Stated of America: hacker grubun adını geliştirmen lazım dostum.

United Stated of America: havalı bir şeyler yap!

###: sana söyledim ben bir Hacker grubundan yazmıyorum.

###: sadece sana olan sevgimi söyledim.

United Stated of America:Bak dostum ben bir ülkeinsaniyim sen se tahmin ettiğim kadarıyla bir insansın.

United Stated of America: yazıyor...

United Stated of America:Tabi bana yazan bir ülke değilse.

United Stated of America:Tamam ülke olduğunu farz edelim neden böyle utanç düşürücü duruma niye dusesinki.

United Stated of America:Seni illa bulurum.

United Stated of America:
Evet Cevap?

###: " Çevrimdışı"

United Stated of America: hah!! Tahmin etmiştim korkak aptal insan.

United Stated of America sizi " bulununca kafası ucurulcak" diye kaydetti.

.
.
.
.



Fatu fatu fatu..

... İlahsız Yaşayan... (Countryhumans) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin