פרק 42

60 4 0
                                    

טריגר.
עיניי יער סבוך מרהיבות, כעת בוערות, סופה מטלטלת בוערת וניצתת ללא מעצורים בעיניו היפות, גרוני נסבך כאשר עיניו צולות אותי בקטלניות אדירה, שלל רגשות מסתחררים בעיניו מה שגורם לעיניי להימשך יותר אל המראה הטוב ביותר שפגשתי בכל חיי, שפתיו מרחפות מעל שפתיי, השאלות שלו גורמות לתחושות מורות לנבוע בבטני התחתונה, "לעזאזל אלה" הוא גונח נושם לתוך תכולתו, מוציא מראוותיי לחלוטין את האוויר לנשימה שעוד נותר, שואף אותי לתוכו, אני מלקקת את שפתיו כאשר חיוך מתריס עולה על פניי, אני מניחה את ידיי על חזהו ומנסה להדוף אותו, בריידן נותן לי לעשות כרצוני, אני זו שגוהרת מעליו, הפעם.
"מעולם לא אמרתי שאת הזיון הטוב ביותר שהיה לי" הוא אומר ומביט בי מתחתיי, אני מביטה בארסיות צרופה אל מעמקיי היער הסבוך שבעיניו, ליבי הולם כנגד צלעותיי ונחבט בהן ללא מעצורים, הרגשנה מרה אשר מחמיצה את רוקי מטפסת, "ומה כוונתך" אני שואלת ומסתירה בכל יכולתי את ההרגשה אשר נפערת בחזי, הוא מתיישב כאשר אני בחיקו, רגליי נכרכות סביב מותניו החטובים, הוא אוחז בשיפולי גבי ומקרב אותי עוד יותר אליו, אני מניחה את ידיי על חזהו כדי ליצור ריחוק וממשיכה להתבונן בו בצורה הקטלנית ביותר, "אתה פשוט הורס כל רגע טוב" אני ממלמלת ומשפילה את מבטי, הוא מגחך, "אלה מעולם לא היית סתם זיון עבורי, עזרת לי לקשר בין סקס לרגש" הוא אומר, אני מכה את חזהו ומנענעת את ראשי, "אתה חתיכת ילד מגודל וחסר תקנה" אני מלקקת את שפתיי, "אני אוהב אותך" הוא אומר במלוא הכנות, אני מרימה את עיניי אליו ומתבוננת בכנות האדירה אשר מבעבעת בעיניו המרהיבות, גרוני יבש וליבי הולם, אני מחייכת ומרחיבה את חיוכי עוד יותר, "אני שונאת אותך"  אני ממלמלת וחורצת את לשוני אליו, הוא מנענע את ראשו ומחזיר אותנו לתנוחה הקודמת כאשר הוא על העליונה, הוא מצמיד את שפתינו ומנשק אותי באיטיות כאילו רוצה לצרוב בזיכרונו כל רגע ורגע שחווה איתי, הלב שלי מתרחב בחזי, "אני רוצה לראות אותך אומרת את זה כאשר הראש שלי קבור בין הרגלים שלך" אני מגלגלת את עיניי, "זה ממש לא יקר-" אני משתנקת כאשר אצבע ארוכה חודרת לתוכי וגורמת להשתנקות מבין שפתיי, ריי חושק את שיניו, ומתבוננן בי, אצבע נוספת מצטרפת אני נאנחת ונושכת את שפתיי, עיניו של ריי הופכות למצועפות, "אני רוצה שתגידי כמה את אוהבת שהאצבעות שלי בתוכך" הוא מרים את ראשו מעלה ומתבונן בי, אני נושכת לעומק בשפתיי ונאחזת בטעם הברזל, "אני פאקינג מת לשמוע את הקולות המהוסים שלך" הוא נוהם, לופת את פרקיי ידיי בידו השנייה, "כבר אמרת את זה פעם" אני מזכירה ונזכרת באותם הרגעים במסיבת המסכות, "וזה לא עוצר בעדי" הוא ממלמל, אצבע נוספת מפלחת אותי, הדוקה מתמיד, אני מתנשפת ומחניקה בכל יכולתי את קולי, קול מהוסה בוקע משפתיו של בריידן כאשר אצבעותיו נעות בתיאום מושלם, אני מחייכת אליו ביהירות "תראו תראו, מי משמיע קולות מהוסים עכשיו?" אני חורצת את לשוני אליו, הוא מקפל את אצבעותיו בתוכי, אני דוחפת את פניי אל הכרית, הוא יורד ומנענע את ראשו בין שידיי, אני נושכת לעומק את שפתיי, "אתה חתיכת מפלצת חרמנית" אני ממלמלת, "כשזה מגיע אלייך חברי הטוב עומד כמו במסדר" הוא אומר ודוחף את ראשו , הוא משחרר את הלפיתה בידיי, ידו אוחזת בשד שלי מבעד לפיג'מה הרכה ומוחצת, אני לועסת את השפה התחתונה שלי וכובשת כל גניחה בלתי רצויה, "קדימה נסיכונת, תיכנעי" הוא אומר ומכניס לפיו את הפטמה הזקורה והקשה שלי, אני מנענעת את ראשי בתוקף ומתענגת על התחושה החמימה של הבל פיו על גופי הנזקק, "לעולם לא, אההההה" אני גונחת כאשר אצבע נוספת מצטרפת, חיוכו התחמני רק מתרחב, אני שולחת אליו מבט מסועף ומלא בזעם, "חתיכת מרושע" הוא מוציא את פטמתי משפתיו בקול רטוב ומענג, אני בולעת את רוקי, "מה אמרת נסיכונת?" אני מגלגלת את עיניי ודוחקת בפניי אל עבר הכרית הרכה, יד כוחנית וחמימה עטורת ורדים בלתי נגמרים לופתת כעת את לסתי, הוא מעקל בעדינות כה רבה את פניי וקופא עליי להתבונן בוא, "נסיכונת העיניים שלך אך ורק עליי, כדי שתהיה מסוגלת להבחין מי היחיד שיכול להתענג על הכוס המנצנץ שלך, ולמי הוא שייך" אני מגלגלת את עיניי וחוצפה קטלנית מבעבעת בעורקיי, אני מניחה את ידיי על ידו שכעת תחובה בתוכי ומעוררת את הרטיבות הפועמת שלי, הוא נענה  ומזיז אותה, אני מפסקת מול פניו את רגליי ומאפשרת לו להנות מהנוף, אצבעותיו שהיו תחובות בתוכי, הוא מכניס אותן לפיו וטועם את הרטיבות שלי, הוא מלקק כל אצבע בנפרד, באיטיות מייסרת שגורמת לי להיות מוצפת עוד יותר, המראה מרהיב, ידיי מטיילות מטהה, רגש קטלני ביותר ניצת בעיניו המרהיבות, סופה קטלנית וסוערת שמאיימת להתפרץ בצורה החריפה ביותר, בלב הולם אני מחדירה שתי אצבעות ומתבוננת בעין מתריסה בחוטף שלי, הוא נושך את שפתיו ומתקרב אליי כאשר הוא גוהר עוד יותר מעליי, אני מחייכת ומלקקת את שפתיי, האצבעות שלי אינן מיומנות כמו אצבעותיו של בריידן, אבל זו הדרך להתגרות בו אני איהנה מכל רגע, עיניי נעצמות כאשר התחושה הנעימה מבעבעת מאיברי המוצף, הפעם אני אינני מחניקה את קולותיי, משום שאני יודעת כמה זה הולך להוציא את בריידן מכליו, אך המופע לא נמשך זמן רב כיוון שרכושנותו מתפרצת, נהמה עמוקה וגרונית מהדהדת בחדר, האווירה הופכת לסמיכה, הוא לופת את פרק ידי אשר תחובה בין רגליי, ושולף את אצבעותיי ממני, אני מתנשפת ופוקחת את עיניי, במבט מזוגג אני מתבוננת בו , זעם עז שוטף את גופי, אני מכווצת את גבותיי ושולחת אליו חצים בעזרת עיניי, החיוך הזחוח והיהיר שלו מספר לי כמה חמור המעשה שעשיתי כעת, "תשחרר את היד שלי" אני מלקקת את שפתיי ועיניי ממשיכות להתריס בו ללא הפוגה, ליבי הולם בפראיות אימתנית בחזי כאשר ריחו המושק הגברי והמרענן מצליף בקלילות באפי אני מעמיקה את הנשיכה בשפתיי ונשענת יותר על ידי כאשר גופו המסיבי רוכן עוד יותר מעליי, ידי עדיין בין ידיו, חיוכו מתרחב עוד יותר ונראה מלא בארס, "נסיכונת, הגוף הזה, בעיקר האיבר החמוד והחצוף שלך, שייכים לי, אני היחיד שהולך להתענג עליו ולענג אותו, היחיד שיוכל לטעום את הטעם המתוק שלו" ידו נע בין קפליי ועוברת ברפרוף על הרטיבות שלי, "הוא מעלה את אצבעותיו ונוגע בקלילות ברקתי, "אז כדאי שתכניסי את זה עמוק לתוך הראש היפיפה שלך" הוא אומר, ומלקק את שפתיו בטורפניות חייתית, "גופי הוא ברשותי" אני חורצת לשוני ועוצמת את עיניי בחוזקה, אך ללא תשובה מתריסה הוא עוטף את לשוני בשפתיו, מנשק אותו, הרוך ובחוזקה, הלב שלי הולם בקשת צלעותיי ונחבט בהן, אני מחזירה לו בנשיקה ונשנקת בעצמי כאשר ידיו מתחילה לעסות את האיבר הפועם שלי, "פאק", נאנחת מעומק ראוותיי בלהט עז ולח "בהחלט"
------
בדיוק סיימתי לכתוב את הפרק אז אהיה אדם טוב ואעלה לכן אותו!
אזז מה דעתכן על הפרק, בעיני, הוא היה לוהט!, חם לייייייי!!!
מקווה שנהנתן אוהבת בכמויות ומעריכה ברמות!, עינבר:))
מוזמנים לשלוח לי הודעה ולדבר איתי באינסטגרם- sweet_books66786
3>

InbaR}R}חטיפה מסוכנת\\Dangerous KidnappingWhere stories live. Discover now