yazarın anlatımı
Jake konumdaki evin önüne geldiğinde arabadan inmiş Felix'i ise kucağına almıştı. Kapının önüne geldiğinde Jeongin'in dediği gibi ikinci katın ziline basmış kapının açılmasını bekliyordu.
Kapı açıldıktan sonra direkt asansöre binmiş ve abisi yanlış anlamısın diye Felix'i kucağından indirip zorla ayakta tutmaya çalışıyordu.
Hyunjin ise kimin geldiğini bilmediği için merakla kapıda bekliyordu, arkadaşları olamazdı haber etmeden gelmezlerdi. Kardeşinin de yanında anahtarı var diye o olabileceğini de düşünmemişti ama düşüncesi yanlıştı.
"İyi akşamlar efendim." Jake nazik ve kibar biriydi özellikle karşısında ki kişi ondan büyükse nazikliğini hep korurdu.
"İyi akşamlar." Hyunjin kardeşinin o şekilde olmasına şaşırmıştı. Asla içerken abartan biri değildi bununla ilgili yarın güzelce konuşması lazımdı.
"Felix, iyi misin?" Kardeşine doğru seslenmişti ama Felix zaten çoktan sızmış uyku moduna da giriş yapmıştı.
Arkadan 'gelen kimmiş?' sesiyle Chan sevgilisinin yanına gelmişti.
Chan'da bu manzarayı görmeyi düşünmemişti.
"Bir saniye." Diyerek Felix'i kucağına almış ve odasına götürmüştü.
"Gerçekten kusura bakma, kardeşim normalde bu kadar alkol almaz. Sanırım fazla kaçırmış."
"Asıl siz kusura bakmayın, oyun oynuyorduk alkollü o yüzden sanırım çarptı. Bünyesinin zayıf olduğu aklımızdan tamamen çıkmış." Jake özür dileyerek eğilmişti.
"Teşekkür ederiz getirdiğin için, bu arada adını öğrenebilir miyim? Kardeşimin arkadaşını tanımalıyım."
"Jake ben, tanıştığıma memnun oldum efendim."
Hyunjin karşısındaki gencin adını duyunca şaşırmıştı o bahsedilen Jake'in bu Jake olduğunu bilmiyordu.
"Hyunjin bende ve hyung diyebilirsin."
"Peki hyung, iyi geceler kendinize iyi bakın."
"İyi geceler sende kendine iyi bak." Gülümsedikten sonra Hyunjin içeri girmişti.
Kardeşinin odasına doğru gittiğinde sevgilisi odadan çıkmış kapıyı kapatmıştı.
"Uyuyor mu?"
"Uyandı, Jeongin'in adını sayıkladı geri uyudu."
Derince iç çekti Hyunjin. Kardeşi nasıl hâlâ Jeongin'i istiyordu nasıl ondan tiksinmemişti anlam veremiyordu.
"Ne yapacağım ben bu çocukla Chan, Jeongin diye kendini bitiriyor. Hiç mi eskide yaşadıklarını düşünmüyor?" Chan sevgilisine doğru yaklaşmış ardından ellerini beline dolamıştı.
"Güzelim aşk bu, öyle kolay geçen bir şey değil. Aşk seni ne kadar yaralarsa yaralasın, seni ne kadar hayattan nefret etmeye götürürse götürsün birinden vaz geçemeyince olmuyor. Emin ol zamanla o da ondan vaz geçecek. Ayrıca olanlarda Jeongin'i suçlayamayız, biliyorsun. O da kolay şeyler yaşamadı..." Hyunjin sevgilisine hak vermişti ama kardeşinin üzülüp ve kendine yıpratmasına dayanamıyordu.
"Off..." Chan sevgilisine sarılmış ve saçlarının arasına öpücük bırakmıştı. Ardından Hyunjin'i kucağına almış ve odalarına ilerlemişti.
•
flashback
lise zamanlarıAslında çocukların tanışma hikayeleri enteresan değildi. Hyunjin ve Chan'in sevgili olmasıyla iki tarafın grubu tanışmıştı.
Tek farklılık Felix onlardan iki yaş küçük olduğu için yeni lise ortamını garipsemesin diye yanlarına almışlar ve göz kulak olmaya çalışmışlardı.
Ama zamanla herkesin dikkatini bir şeyler çekmeye başlamıştı...
Felix her zaman ki gibi Jeongin'i bekliyordu. Aralarındaki ufak flörtleşmenin herkes farkındaydı ve Hyunjin'in drama queen'liklerini saymazsak herkes onlara onay veriyordu.
Felix artık sıkılmıştı en son Jeongin'e yazdığında 'beş dakikaya yanındayım' mesajını almıştı ama kaç beş dakika geçmişti üzerinden.
"Sanırım gitsem iyi olur..." Felix oturduğu yerde kendi kendine söylenmiş ve okulum bahçesindeki banktan sonunda kalkmış ve çıkışa doğru yürümüştü.
"Niye mesajlarıma ve aramalarıma dönmüyorsun ki?"
Felix bir saattir Jeongin'e ulaşmaya çalışıyor, ulaştığında ise 'beş dakikaya yanındayım', 'sakın ordan ayrılma', 'yoldayım' gibi mesajlar almıştı ama sıkılmıştı bunlardan.
Şimdi ise ne mesajlara ve aramalara geri dönen vardı ne de beş dakika içinde onun yanına gelen Jeongin.
"Son kez arıyorum..." Diye geçirmişti içinden.
Uzun çalmanın ardından tam kapatacakken açılan telefonla olduğu yerde durmuştu.
"Alo, hyung?"
Uzun bir sessizlik arkada ise bir sürü gürültüyle zar zor duyduğu şeylerle kıpırdayamamıştı.
Bir sürü ambulans sesi ve az ilerisinden gelen siren sesleri aynıydı.
flashback end
•gunaaaydin
bolumu az once bitirdimtam burda kesmek istemezdim
ama why not?😙🤷🏻♀️her neyyysee fikirlerinizi yazin
tahminlerinizi de yazin unutmayinkendinize iyi bakin
sizi seviyorum
optuumm
byyee
🩷kucuk yildiza basmayi ve yorum yapmayi unutmayin
⭐️❤️