Daha İlk Günden...

49 2 0
                                    

Ağzım açık aval aval okula bakarken gel sakarlık beni bul ve daha ilk günden birinin üstüne sıcak vanilyalı cappucinoyu dök. Olacak iş mi bu ya...? Sonra korkuyla ve tabi ki mahcuplukla kafamı yukarı kaldırdım. Ve kendime gelmem için en az 10 dk falan ihtiyacım vardı. Tabiki mecburiyetten 5 sn yede kendime geldim. Gördüklerim bende kalıcı hasar bıraktı sanırım kekelemeye başladım. Sonra "Yuh be önüne bak . Üstümü başımı batırdın .Ne kadar sakar bir şeysin sen ya!" Diyen  sözlerle kendime gelmem hiç zor olamdı. Bana bunları söyleyen bizim uçağın yanında bulunan İzmir koleji yazılı uçaktan inen o (yakışıklı) çocuktu. Aman tanrım ya bu çocukla böyle bir tanışmamı yazmıştın kaderime? Tamam çocuk yakışıklı ama biraz hatta biraz fazla kaba çıktı ya . Bir kıza sırf üstüne kahve döktü diye böyle bağırılır mı ya??? Belki bağırılır ama bu kadar değil. Tabi bu tepki üzerine bana da düşen altta kalmamaktı ve aynen de öyle yaptım . Hatta öyle yapmakla kalmadım birazcık abartmış olabilirim. Aynen şunları dedim: "Ya tamam özür dilerim ama sende bir kızla konuştuğunu unutma ! Karşıma geçmiş ağzına geleni söylüyorsun . Sana bir kızla nasıl konuşulacağını öğretmediler mi ? " Oysaki suçlu bendim ama haklıymış gibi bağırıp zeytinyağı gibi üste çıktım . Sanırım benim tepkim onu daha çok şaşırtmış olacak ki bana kocaman gözlerini dikmiş  bakıyordu . Hatta sanırım artık yandığını bile hissetmiyordu . Ama yine de bu kadar kötü olayların içinde tek bir tane harika bir şey olmuştu. O da gözlerimizin birbirine deydiği  andı. ilk kez bu kadar derin mavi gözler görüyordum. Ama yine de kendimi çabuk toparladım . Gözlerimi onun gözlerinden çektikten sonra yanımıza bir kız geldi. Kızda tam bir tiki tipi vardı. Sarı dümdüz saçları ve yeşil gözleri vardı. Bana sanki ondan bir şey çalmışım gibi  bakıyordu. İşin kötü tarafı yanıma gelmesiyle bana bağırması bir oldu . "Sen ne yaptığını sanıyorsun ya sevgilim yaktın. "dedi. neee? sevgilini mi?  Bu çocuğun sevgilisi olması imkansızdı . Daha dün yanında 7 kız birlikte vardı. Ama yine de beni en çok şaşırtan çocuğun sanki biraz önce bana kızmamış gibi sevgilisine savunmasıydı . "Tamam Şule ya sakin istemeden yaptı herhalde bilerek üstüme kahve dökecek hali yok. Zaten kahve soğumuştu. Gel biz soyunma odasından bana yeni tişört alalım . " dedi. ve kıza  omuzlarından sarılarak gittiler. Bense orada şap gibi kaldım. İlk günüm böyle mi başlayacaktı  ya?

Hayallerimiz Ya Gerçek OlursaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin