İLK OKUL(KOLEJ) GÜNÜM:)

42 2 0
                                    

Yeni evimiz tahminimden de güzeldi. Kocaman bir bahçesi vardı. Bahçenin arkasında dev bir çınar ağacı vardı. Büyük ihtimalle dayanamaz ve ağacın dallarından sarkan harika bir salıncak yapması için babama yalvarırdım. Evimiz ise gerçekten büyüktü. Ama ben evin en çok çatı katını sevmiştim. Çatı katı oldukça genişti. Penceresi ve bir balkonu vardı . Aslında çatı katı için oldukça ışık alan bir yerdi. Genellikle çatı katlarında küçük üçgen şeklinde yada yuvarlak olacak şekilde tek bir penceresi olurdu ama bunda hiç öyle değildi .hem balkonu hem de penceresi vardı. Odaya daha ilk girdiğimde nasıl tasarlayacağımı canlandırmıştım. Hem artık odamı tam istediğim gibi eşyalar alabilecektim .sonuçta artık paramız vardı mağazalar benimdi. Evimizde ilk günümüz eşyalarımızı yerleştirmeye çalışmakla geçti. O akşam erken yatmam gerekiyordu çünkü ertesi sabah ilk okul günümdü. Gece uyumak zor olsa da dayanamayıp uyuya kalmışım. Sabah uyandığımda çok heyecanlıydım. Yeni okul formamı giyidim. Formamız bir önceki okul formama göre daha modern görünümlüydü. En azından kravat takmıyorduk ve etek giymek isteğe bağlıydı istersem pantolon giyebilirdim. Gerçi bu pantolonun kalıbını beğenmediğim için aynı renkte bir kot almıştım pantolonun rengi siyah olduğu için bulmak hiç zor olmadı. Bende formamı giydim saçlarıma hafif dalga vermek için maşamı fişe sokup biraz ısınmasını bekledim bu sırada hafif bir makyaj yaptım . Makyaj dediysem de kalem sürmekten yada allık pudra gibi şeylerden bahsetmiyorum. Kirpiklerime rimel sürüp uçuk pembe parlatıcımı dudağıma sürmekten bahsediyorum. Ardından ısınan maşama saçlarımı doladım. Şekil alması için biraz bekledikten sonra maşaya doladığım saçlarımı açtım. Sonra annemin sesini duydum. "Kızım uyandıysan gel artık hem kahvaltıda hazır in aşağı." dedi . Bu sesi duyup 5 dk için de aşağı inmemek demek annemin yukarı söylenmeleriyle çıkması ve benim evden çıkana kadar bitmemesi demektir.

Neyse ki annem bana seslendiğinde neredeyse hazırdım biraz parfüm sıkıp aşağı indim. Annem beni bu kadar çabuk aşağı inmiş görünce haliyle şaşırdı kadıncağız :) Neyseki hızla kahvaltımı edip babamın yeni süper şık siyah range rover arabasıyla beni okula bıraktı. Okulun önüne geldiğimde okulu baştan aşağı süzme ihtiyacı duydum ve okulun kapısından ilk adımı mı attım . Bakalım başıma neler gelecekti :)


Hayallerimiz Ya Gerçek OlursaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin