Prolog.

18 2 0
                                    

~cu 6 ani in urma-

Poate suna înfiorător dar, ador sa mă strecor în garaj și să pornesc masina tatei în timp ce doarme. Ce dacă am doar 11 ani? Nu l-a pus nimeni sa ma învețe cum să fac asta.
E doar vina lui!

— Vivi nu cred ca e o idee bună...
— Oh, haide Ka! Niciodată tata nu mă lasă sa fac asta!
— Vivi dacă ne prinde cineva vom fi mancate!
Ma-ntorc rastita spre ea și o iau peste picior pentru ca asta e singurul lucru care o calcă pe nervi. Urăște să fie luată la mișto... mai ales de mine!
— Ti-e frica Karlita? Încruntă fruntea și tranteste nervoasă ușa de la intrare.
— Normal ca nu! Riviana ști ceva ești pe cont propriu! Scot limba la ea în timp ce ma stramb si o imit iar flăcări aproape ies din urechile ei.
— Riviana! Riv... Îmi repeta de cateva ori numele dar ignoranta mea o enervează și mai tare pana o aduce într-un punct cand nu se mai poate controla așa ca tipa. Agh! Vino! Mă prinde de mână și mă trage pana în garaj la masina tatei.
Aici miroase a benzina. Probabil Alejandro dea bea le-a facut plinul mașinilor sau probabil una dintre masini -sau mai multe- au avut vreo scurgere de ulei pe undeva ceea ce e rău.
— Aici miroase... ciudat. Spune Karlita și se stramba iar eu mă uit urât la ea.
— Ești o ciudată...
Merg spre mașina tatei, un Range Rover Evoque și ma intreb pentru a miia oară de ce dintre sutele de masini a ales tocmai un Range Rover Evoque.
Cand o sa fiu mare și o sa particip la curse o sa îmi iau cu siguranta un Rimac Nevera! Pentru ca niciodată nu sunt prea mulți cai sub capotă!
Sticla de apa pe care Karlita îl ținea în mână cade pe jos brusc, iar apa ajunge la prelungitorul de langa masina tatei care era acolo fără vreun motiv anume. Din prize încep sa iasa scantei care aprind un foc inauntrul prelungitorului si fac ca incarcatorul din el sa ia foc.
Focul se extinde pana la uleiul de pe jos iar cand acesta se aprinde Karlita începe sa tipe, tare. La naiba, dacă nu plecăm de aici mașinile vor exploda!
— O sa explodeze! Trebuie sa plecam! O prind de mână si fugim in curte spre piscina lasand in urma noastra focul care continua sa se extinda, apoi, boom!
Imi tin respiratia si sar in psicina tragand-o pe ea supa mine, iar masina tatei explodeaza cand noi suntem deja sub apa. Alarmele pentru fum incep sa bipuie in toata casa iar tipetele mamei si ale angajatelor ei se aud prin toata curtea. Toate striga numele meu si al Karlitei.
Karlita incearca sa ma scoata afara din piscina dar cand scoate capul din apa incepe sa tuseasca incontrolabil de la fum.
— Viv... inecata imi spune numele si ma ridica de umeri afara. Vivi inoata!
— Incerc!
Ma uit in sus, la luna, si inot pana la mal apoi ma ridic in sus de balustrada si ies afara din piscina, la fel si Karlita. In celalalt capat de curte mama il tinea pe Jake in brate, si pe Jace de mana, iar tata ne tipa numele de undeva din spate. Ma intorc brusc si il vad. Iar el ma vede la randul lui, si alearga spre noi.
In urma lui casa era in flacari... si era in flacari din vina mea.
— Doamne! Riviana! Karlita! Sunteti bine? Ce s-a intamplat? Ne strange la pieptul lui si ne ridica in brate pe ambele, barba lui aspra iritandu-mi fata.
Alergam la mama iar servitoarele ne i-au in brate si ne scot afara din curte, mami si tati urmandu-le in spate.

Cursa ilegala a inimi. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum