Capitolul 5.

14 1 0
                                    

— Neata, mami!
           Mirosul de cafea proaspat facuta, si de biscuiti cu unt se simte din tocul usii, si pasesc desculta prin iarba din curte pana la măsuța unde statea asezata mama cu o revista in mana. E una clasica despre modă, iar pe prima pagina e Karlita purtand o rochie roz cu paiete la care a trebuit sa faca reclama pentru faimoasa companie Guggi.
— Buna, Rivi.
— Cum e tati? O intreb si ma asez pe scaunul rece.
           Inca port hainele de aseara pentru ca mi-a fost mult prea lene sa ma schimb cand am ajuns, si daca tin bine minte nici nu cred ca am adormit in dormitorul meu, ci in al lui Jake.
— E cu bunicul tau pe circuit. Incearca sa isi dea seama cum ai reusit sa termini cursa aia fara vreun pic de antrenament.
           Duce ceasca cu cafea la gura si o savureaza, apoi continua.
— Rivi sti ca mereu te voi sustine, dar, draga mea, ce ai facut a fost absolut inspaimantator. Te puteai rani draga mea. Cobor privirea spre mainile din poala mea, putin marcata de ce imi spune pentru ca vocea ei e mult prea calma si intelegatoare incat sa o contrazic. Totusi cum ai facut asta?
— Pai-
— Doamna Karlles, doamna Andersone va asteapta in camera de zi.
           Ne intrerupe Suzie, iar mama se ridica de la masa si o urmeaza, lasandu-ma pe mine aici cu un litru de cafea in fata.
           Ei bine asta va fi foarte distractiv!

***

           Dupa ce am dat pe gat jumatate de litru de cafea decid sa ma plimb pe aici pentru ca oricum nu am ceva mai bun de facut, si merg la piscina de unde se auzeau sunete.
           Bineinteles ca erau doar suntele sarutului dintre Karlita si Josh, si par sa nu ma observe cand ma asez pe sezlongul de langa ei si cand ii fur cocktail-ul Karlitei.
— Ce dimineata insorita! Zic si beau din cocktail iar Karlita tresare in poala lui Josh.
           Se uita la mine de parca ar vrea sa ma sinucida si arunca in mine cu sageti imaginare. E foc de suparare!
— Ce cauti aici, Vivi? Intreaba si coboara din poala lui, incercand sa ascunda semnele rosii pe care Josh i le-a lasat pe gat.
           Semnele astea sunt atat de penibile, precum si saruturile. De ce ai vrea ca saliva unei persoane sa fie in tine timp de 6 luni? Si de ce ai vrea sa mergi pe strada iar oameni sa poata vedea semnele tale de pe gat? E asa gretos.
— Stiti, daca vreti sa vo trageti sa stiti ca sunt vreo 15 băi in casa, si 10 dormitoare. Zic si ambii isi dau ochii peste cap.
           Karlita e mai mare decat mine cu 2 ani, iar Jace cu 3. Ambii au relatii si in ultima perioada au inceput sa ma bata la cap sa imi fac si eu, insa relatiile mi se par o porcarie. De ce sa iti daruiesti trupul unei alte persoane, si sa iti pui toata increderea in el cand poti sa nu o faci?
— Iubira, nu te-ai gandit sa ii faci si ei cunostiinta cu vreun baiat de la cursa de diseara? Ii zice Josh Karlitei si ii saruta mana.
— Ce cursa e diseara?
— Nu e nici o cursa Vivi. Si chiar daca ar fi, nu ai participa tu la ea.
           Il calca pe Josh pe picior.
— Deci e o cursa? Unde?
— Karlita las-o sa stie. Poate daca isi gaseste pe cineva o sa ne lase in pace.
— Tine-ti gura, Josh! Se intoarce rastita si spre el si il loveste in piept, apoi se intoarce din nou spre mine si imi zice schitand un zambet fortat pe fata, Vivi uita ce a zis Josh. Sti bine ca vorbeste gura fara el cand e excitat-
— OK, unu: nu-mi pasa ce face Josh cand e excitat, doi: daca nu imi spui tu de cursa am sa aflu singura, si voi participa oricum.
           Ma priveste, apoi ofteaza lung si isi indreapta coada ochiului spre Josh care ii privea obsesiv sânii.
— Daca vii diseara la cursa promiti ca nu ii vei spune nimic lui Jace? Nu trebuie sa stie ca esti acolo. Imi zice.
— S-a facut!
           Ridic degetul mic, iar ea la fel si facem promisiunea pe care obisnuiam sa o facem cand eram mici.  N.U.N.P.F.C.U.U.S.C.S.D.S.M.
           Nu am incalcat niciodata promiusiunea asta. Nu am incalcat nici o pinkye promise de fapt. Sunt lucrurile in care cred cel mai mult!
— Acum... Vivi ca tot ai aflat ca mergi la cursă, am putina treaba cu sora ta si-
           Zice Josh si fara sa vreau pe chip imi apare dezgustul, iar in gat senzatia de greata doar la gandul ca si-o vor trage pe sezlongurile acestea. Scarbos!
— Scarbos, Josh. Luati-va o camera fratilor...
           Ma ridic de jos si plec de acolo cat pot de repede, iar pe parcurs ce ma indepartez gemetele Karlitei incep sa se auda de la piscina tot mai tare, dar apoi gemetele ei inceteaza si ambii incep sa rada.
           Doamne...

***

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 24 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cursa ilegala a inimi. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum