ᯓ★ Öncelikle 65 okunma için teşekkür ederim 🙏 tepki verirseniz de sevinirim çünkü aklıma pek fikir gelmiyor─── ⋆⋅☆⋅⋆ ───
✮⋆˙ — Tepki ; Onların odalarına sevdikleri bir çiçeği bıraksak?
Slenderman ; Çiçeği Sally'e verdi.
Jeff ; Umursamamış gibi davranıyor ama çiçek ölmesin diye bir bardağa su doldurup çiçeği bardağa koydu.
Jane ; Kimin verdiğini anlamadığı için çiçekle ne yapacağını bilemedi.
Eyeless Jack ; Çiçeği senin verdiğini anlayınca utandı.
Laughing Jack ; Sabah uyanınca odasında çiçek bulduğuna sevinmişti, bütün malikaneye kimin verdiğini sorup senin verdiğini öğrenince koşarak sana sarıldı.
Masky ; Sevmiyormuş gibi davrandı fakat herkesten gizli saklı çiçek ölmesin diye onu yaşatmaya çalıştı, ne yazık ki kökleri olmadığından işe yaramadı.
Toby ; Kimin verdiğini anlamadı ama bu çiçek onu sevindirmişti.
Hoodie ; Çiçeğin farklı açılardan defalarca fotoğrafını çekti ve en beğendiğini çıkarttırıp odasındaki mantar panoya astı.
Ben ; Senin verdiğini öğrendiğinde teşekkür etmek için oyundan sana hediye gönderdi, o kadar.
Nina ; O da sana bir çiçek verdi ve sarıldı. “ Teşekkür ederim! ”
Sally ; Slenderman'de çiçeği ona verdiğinden artık 2 tane çiçeği vardı. “ Teşekkürler abla! Sen bir tanesin. ”
Bloody Painter ; Çiçeği güzel bir açıda yerleştirip onu çizdi ve tuvali malikanenin en güzel yerine astı.
-ˋˏ✄┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
hoşunuza gittiyse oy verip yorum yazabilirsiniz teşekkürler ^_^ <3