─── ⋆⋅☆⋅⋆ ───
✮⋆˙ — Tepki ; Yemek yaparken yemeği yanlışlıkla yaksak ne tepki verirler?
Slenderman ; İç çekip başını patpatlar. “ İyi denemeydi, belki bir dahakine daha iyisini yaparsın? ”
Jeff ; Eğer yemeği yakarsan muhtemelen günün geri kalanı boyunca bunun yüzünden seninle alay eder, yakmamaya çalış.
Jane ; Umursamadı, seni kovup kendi yemek yaptı.
Eyeless Jack ; İnsan yemeği pek yemediği için onun için pek bir sorun yok, gidip ava çıkacaktır.
Laughing Jack ; Senin yemeği yaktığını görünce sana gülmeye başladı, sen de onun gülüşüne güldün.
Masky ; “ İyi bok yedin afferin. ” Birşeyler öğren diye seni o yemek yaparken izlemeye zorladı.
Toby ; Onun sana kızacağını pek sanmam, beraber yeniden yaptınız.
Hoodie ; “ ... Sıkıntı değil, sanırım. ” Dolaptan önceden kalmış yemeği ısıttı, onu yediniz.
Ben ; Oyun oynamakla meşguldü, yemeğin yandığından haberi yok.
Nina ; Senin yemeği yaktığını görünce gülmeden duramadı. “ Bu muydu yapacağın yemek? Ben senden daha iyisini yaparım be! ” Sonuç olarak artık 2 tane yanık yemeğiniz var.
Sally ; O yemek yapmayı bilmiyor, ama yemeğin yandığını görünce seni teselli edip Slenderman'den yemek istemeye gitti.
Bloody Painter ; O önceden tedbir almış, dışarıdan yemek sipariş etmişti, onu yediniz.
ˋˏ✄┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
Tepki verirseniz sevinirimm, (╥◡╥”) normalde daha erken bölüm atardım fakat aklıma fikir gelmedi ayrıca derslerle uğraşıyordum