Ανέβηκα πάνω και άνοιξα την τουλαπα, μετα απο πολύ σκέψη για το τι θα φορέσω κατέληξα σε ενα απαλό γαλάζιο φόρεμα με τις μαύρες γόβες μου. Μάζεψα τα μαλλιά μου σε μια κοτσίδα βάφτηκα ελαφρος και αφου πήρα τα κλειδιά και το κινητό μου πήγα στο αμαξι οπου με περιμενε ο niall.
N:επιτέλους...
Τ:μην είσαι γκρινιάρης δεν άργησα
Ν:αα ναι μωρε μονο 1 ώρα.
Τ:αχαχα υπερβάλλεις ηταν 50 λεπτά.
Ν:μεγάλη διάφορα.Επικρατούσε ησυχία στην υπόλοιπη διαδρομή.
Σκέψεις Taylor*
Για εναν περίεργο λόγο περίμενα να μου πει ενα κοπλιμέντο. Και το ότι δεν μου είπε με στεναχωρεί. Φοβάμαι ότι τον έχω ερωτευτεί. Μπα οχι όχι αποκλείεταιΣκέψεις Niall*
Ομολογώ είναι πολύ όμορφη αλλά δεν της λέω κοπλιμέντο μην καταλάβει τίποτα
Προσπαθώ να καταλάβω τι πάει στραβά με αυτήν την κοπέλα. Γιατί με νοιάζει τόσο;Τέλος σκέψεων.
Ν:λοιπόν φτάσαμε πήγαινε και εγω θα έρθω εχω να κάνω ενα τηλεφώνημα.
Τ:οκευ θα παραγγείλω και για εσένα.
Ν:οκ ευχαριστώ.
Απομακρυνθηκα από ρο πάρκινγκ και μπήκα στο μαγαζί οπου μας περιμένε ο zayn και η Jessica.παραγγειλαμε και περιμέναμε τον niall.Z:πως τα πατε με τον αλλον;
Τ:εμμ είναι καλο παιδί.
Ζ:χαχα πολύ αστείο. Ο niall και καλό παιδί δεν γίνεται!
Τ:γιατί το λες αυτό;
Ζ:συμπεριφερεται άσχημα στα κορίτσια και γενικά είναι πολύ κλειστός χαρακτήρας.
Τ:ναι το έχω καταλάβει ότι συμπεριφερεται άσχημα στα κορίτσια αλλά ότι είναι κλειστός χαρακτήρας δεν νομίζω εμένα μου ανοίχτηκε.
Ζ:τότε εσύ θα είσαι η εξαίρεση
Τ:χαχα μπα
J:μην το λες! Μπορεί να του αρέσεις!
Ζ:θα τον ψαρέψω καο θα σου πω.
Τ:δεν είναι έτσι αλλα κάνε μια προσπάθεια.Μεριά niall*
N:Barbara σου ζητώ να μην με ξαναπαρεις τηλέφωνο. Δεν τρέχει τίποτα μεταξύ μας και το έχεις παρεξηγήσει. Έχω κοπέλα (ψεύτης).
Β:τι;; καλά niall δεν θα σε ξανά ενοχλήσω. Είπε δυνατά και αργά με βραχνή φωνή.
Ν:ευχαριστώ καλό σου βράδυ. Είπε γεμάτος απορία και αν ακουφιση.
Τέλος κλείσεις.
Σκέψεις niall*
Είμαι σίγουρος πως αυτή κάτι ετοιμάζει, δεν γίνεται να το πήρε τόσο ήρεμα. Απο την άλλη πλευρά υπάρχει και αυτή η περίπτωση αφού είναι λίγο χαζή.
Άναψα ένα τσιγάρο και ακουμπησα στο καπο του αυτοκονιτου. Ξαφνικά ένοιωσα ένα χέρι στον ώμο μου γύρισα και είδα την Taylor , ήταν τόσο όμορφη στο φως του φεγγαριού.Τ:που είσαι; γιατί αργείς; ανησυχισαμε και..ήρθα να δω...
Ν:είμαι εντάξει...θέλεις να περιμένεις μέχρι να τελειώσω το τσιγάρο; και μετά πάμε μέσα...
Τ:ναι αυτό είχα σκοπό...αν και δεν έφερα μαζί μου το δερμάτινο...και έχει λίγο κρύο.
Ν:έλα πάρε...είπα και την έδωσα το δικό μου δερμάτινο.
Τ:μου είναι μεγάλο αλλά κάνει την δουλειά του. Ευχαριστώ.
Ν:δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς θέλω να φερθω σαν αληθινός τσεντλεμαν.
Τ:χαχαχχα
Ν:γιατί γελάς τώρα;
Ρώτησα γελώντας και εγω.
Τ:δεν ήσουν πότε τσεντλεμαν με τις γυναίκες..γιατί να γίνεις τώρα; πως και το αποφάσισες;
Ν:ας πούμε πως μπήκε στην ζωη μου ένα άτομο το οποίο θα με κάνει να αλλάξω..ήδη το κάνει...
YOU ARE READING
I Never really loved you - With Niall Horan in Greek
Fanfiction"Σε αγαπώ niall.. στα αλήθεια σε αγαπώ. " "Και εγώ σε αγαπώ taylor " Ποιο είναι το αποτέλεσμα μιας αμφισβητουμενης αγάπης; Η αγάπη του niall και της Taylor δεν είναι αμφισβητουμενη από τους γύρω αλλά από τους ίδιους.. Θα καταφέρουν να επιβιώσουν; Η...