3

92 29 49
                                    

Minho'dan

         Sonunda mutluluğumu,yaşama sevincimi,ailemi kaybettiğim o kasabaya varmıştık. Burası bana kayıptan başka hiçbir şey vermemişti.Yenilenen binalar hariç ağaçların hışırtısı,kuşlar,taşlık yol... hepsi aynıydı.Derin bir nefes aldım,evet havası da aynıydı...aynı o günkü gibiydi. Elimdeki bavulumla arkamdaki abime baktım,o da benim gibi etrafa bakınıyordu. Göz göze gelmemizle yanıma yaklaştı,güven verici bakışını attığında yürümem gerektiğini anladım.
İlerledik,evimizin yolunu hayal meyal hatırlıyordum.

Merkeze geldiğimizde elinde poşetler olan orta yaşlı bir kadını çevirdim.

minho: İyi günler Lee ailesinin evini biliyor musunuz acaba?

x: Hmm...Lee.

minho: İki katlı mavi bir evdi,ilerisinde göl vardı...şuan nasıl bilmiyorum gerçi.

Kadının göz bebekleri büyüdü ve ağzını şok olmuş bir ifadeyle açtı.

x: S-sen sensin,yani Lee'lerin küçük oğlu, Bay Ram'ın yiğeni...

İşte, beklediğim gibi kasabaya gelir gelmez duymuştum o canavarın adını. Amcam diyemem,ailemin katili olan aşağılık herifin tekiydi o.

x: Düz ilerlemeye devam et,meyhanenin sokağından dön pembe beyaz evler görürsün ,Kim'lerin evi,oradaki taşlık yolu birazcık geç hemen görürsün.

Kadına teşekkür etmek manasında gülümseyip abime döndüm 'Hadi abi gidelim.'  Karşılık olarak da kadından tuhaf bir gülümseme aldım ve abimle ilerlemeye devam ettik.

Meyhaneniyi döndük,evleri geçtik ve işte bizim evimiz. O lanet olmadan önce yaşadığımız huzur dolu yuvam.
Gözlerim önce ilerideki kurumuş olan göle sonra da abime kaydı. O da hazırdı benim gibi bütün olacaklara ,hazır olmak zorundaydı.

   ____⋆ ˚。⋆୨୧˚⋆ ˚。⋆୨୧˚⋆ ˚。⋆୨୧˚⋆ ˚。⋆୨୧˚___

Tozdan geçilmez evimizi temizlemeye başlamıştık. Elimdeki bezle toz ve örümcek ağı dolu pencerelerin önünü temizliyordum. Abimise saçma sapan bezi savuruyordu.

Minho:Abii,düzgün yap şunu hala aynı heryer.

Chan:Ya ne var oğlum abin dövüşmek için yaratılmış,temizlik yapmak için değil.

Bu söylediğiyle kendini kanepeye atıp bezi bana doğru fırlatmıştı. Gözlerimi devirip ,biraz daha söylenip sitem ettim. Ama bu sitemi kısa kestim çünkü ona aslaa kıyamıyorum. Tabi o da bunun farkında olduğu için herşeyi aynı şuan olduğu gibi bana yaptırıyor. O biraz dinlenirken bende işime devam ettim. Bana yardım etsin yada etmesin sonuçta o benim sahip olduğum tek kişi ve ona olan bağlılığım asla bitmez.

Kafamı çevirip biraz abime baktım.
Abim benim koruyucu meleğimdir,o olaydan sonra hayatını sadece beni korumaya adamış,içine kapanıp başkalarıyla konuşması zorunlu olmadıkça sadece benle konuşan biri. Bu yüzden onun bütün sosyal işlerini her zaman ben üstlenmişimdir. Yetimhanede bi sorunu olduğunda onun yerine hep ben konuşurdum,dışarı çıktığımızda da her zaman siparişleri ben verirdim ,kasada ben dururdum...
Biraz bencilce gelebilir ama abimin başkalarıyla konuşmamasını bi yandan da seviyorum,yani sadece benimle ilgilenmiş oluyor.

Hem ben ne kadar abimin işlerini yapsamda o da herzaman başka konularda bana yardım eder,çok iyi dövüşür mesela. Her zaman beni korur,bi sorun olduğunda beni dinler ve yardımcı olur.
İyi ki o gün benim peşimden geldiği için ona bir şey olmadı yoksa vicdan azabından kafayı yiyip delirirdim.

Abime biraz fazla uzun bakmış olucam ki bana eliyle işaret yapmaya başladı.

Chan: Pişt,gene neye daldın?

Minho: Yok bişey ya, boşver.

Dönüp camın önünü silmeye devam edicektim ki biranda dışarda evimizin önüne yaklaşan bir araba gördüm.

Ve işte arabadan iniyordu;o soğuk gözleri ve duygusuz yüzü...daha yeni gelmemize rağmen hemen haberi olmuştu,belkide zaten bizi bekliyordu bunca yıl.
Elim titremeye başlamıştı.Bunca zaman onu öldürmek,intikam almak isteyen ben,sadece onu görmemle korkmuş muydum? Hayır,sadece içimdeki intikam ateşi onu görmemle artmaya başlamıştı. Abime döndüm ve katı bir sesle söyledim o herifin adını.
'Geldi...Ram'

______________________________________

Sizce nolucak,amcaları ne yapıcak yada konuşucaklar mı?
Tahminlerinizi yazarsınız
Ve Jisung diğer bölüme kadar gelmiş olur (umarım) en kötü ondan sonraki bölüme QBXJİAHAKDJAH

Umarım bölümü seversiniz,oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Ve lütfen minsung seven arkadaşlarınıza da önerin.<3

Biri sormuş edit yapabilir miyim diye, istediğiniz editi yapın kitabın tanınması ve okunması beni sevindirir şimdiden teşekkürler ballarım💋

LAVİKİDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin