1

886 30 4
                                    

_

2016 Paris

" Zeynep yapma böyle güzelim, anlattım sana herşeyi boşanırım ondan biz de devam ederiz." bu rahat tavrı sinirlenmemi daha çok artırmıştı. Devam edermişiz.

"Mauro ne dediğinin farkındamısın? boşanırım ondan bizde devam ederiz diyorsun. Hayır, istemiyorum" nefes aldım. " İstemiyorum, Bitti Mauro bitti."

Elimde takılı olan yüzüğü parmağımdan çıkarıp yüzüne fırlattım. Arkama dönüp bakmadan yürüyordum, Mauronun sesi hala kulaklarımda yankılanıyordu.

Ve üstelik 2 sene kandırmıştı, evli bir adamla ilişkim olmuştu 2 sene, 2 sene..

2022 İstanbul Metin Oktay Tesis

" Zeyno, kızım daldın mı." keremin sesiyle irkilmiştim. " Ha evet birşey aklıma gelmişti de, bişey mi oldu?"

"Yani oldu gibi, senin şu eski sevgilin. Yani Mauro İcardi geliyormuş." dediği cümlesine şok olmuşken ekledi.

"Galasaraya geliyor." o an aklımdan bir sürü yabboz parçası dağılmış gibiydi, 6 yıldır görmemiştim onu ve unutmuştum ki gene karşıma çıkıyor du. Neden yapıyor du bunu?

Daha çok canımı acıtmak içinmiydi.

" Zeynep kendine gel, bi bahçeye çıkalım gel." Kerem kolumdan tutup beni bahçeye çıkarmıştı, beni banka oturtup oda yanıma oturdu. " Farkındayım ne durum da olduğunu ama sakin olman lazım, hem üstelik 6 yıl geçmiş seni tanır mi ki?" Tanırdı.

" Ve de ben öyle bişey olmasını izin vermem merak etme." İşte güç kaynağım Kerem di hardaim. Kolarımı açıp kereme sımsıkı sarılmıştım, göz yaşlarım da süzülmeye başlamıştı.

Bir çocuk gibi ağlıyordum Keremin kolların da, bir yandan da sırtımı sıvazlıyordu. Sarılmayı bırakıp yüzüne baktım ve, " Teşekkür ederim Kerem iyiki varsın." Gülümseyip " Herzaman, hem hep sen mi piskolok olacaksın? biraz da biz olalım yani."

Dediğine ikimiz de kahkaha atık, her an böyle bit anda mutlu edebiliyordu insanı.

" Tamam ozaman şimdi git elini yüzünü yıka yanımıza beklıyoruz seni." Dedi Kerem. "Tamam gelirim." Kerem son kez iyi olduğuma bakıp bizimkilerin yanına dönmüştü.

Bende oturduğum yerden kalkıp içeri girdim, lavaboya girip elimi yüzümü yıkayıp kendime gelmeye çalıştım, biraz da olsa iyi gelmişti.

Aynanın karşısın da sarı saçlarımı arkaya atıp peçeteyle de ellerimi kurutup lavabodan çıktım. Bizimkilerin yanlarına gelirken barış fareyle etmiş bizimkilere dönüp bir şeyler söylemişti.

Ve tüm gözler beni bulmuştu. Yanlarına geldiğim de kendimi Keremin yanına geçip oturdum.

"Selam gençler, Nasılsınız." dedim, İlk araya da tabi Yunus girmişti.

"Valla ben çok iyiyim Zeyno, senden iyimidir he." gülümsedim "İyiyim Merak etme."

Keremle göz göze geldiğim de gözleri tıpkı eminmisin? anlamında bakıyor du. Yanıt olarak gülümseyip başımı salladım ve önüme döndüm.

Barış " Oğlum 2 gün sonra biri geliyormuş Mauro İcardi mi ne, adam baya iyi topçuymuş he."dedi ve söze Abdülkerim girdi.

" Evet bende öyle bişeyler duydum, fakat gelince görücez onu şuan bir düşüncem yok adamla ilgili." Ve bu sefer de Muslera yarım yamalak türkçesiyle

" Abiler valla bence adam baya iyi, şampiyon oluruz neyt " dedi. Herkes şuan onunla ilgili konuşmaya başalamıştı ve baya köyü oluyordum.

Onunla ilgili biley duydukça içim daha da yanıyordu, Kalabalığın içinde telefonuma mesaj gelmişti, sesini zar zor duyduğum telefonumu alıp mesaja baktım. Ve o an sadece o mesajı tekrar tekrar okumuştum.

092**
Seni bırakacağımı düşünmüşsen çok yanılıyorsun Zeynep.
Çünkü sana, evime geri geliyorum sevgilim.
İki gün sonra buluşmak dileğiyle :)

-Mauron

🌫️

Bu kurgu çok aklıma sindi, aklıma acayip konular var, Bu kurgu tutar ben diyeyim.

Desteklerinizi verin aşklarım.

Sizleri seviyorum ve bol bol öpüyorum💕

Twin Of My Soul || Mauro İcardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin