_
2017 Istanbul
Enes'le eve gelmiştik ve bana odamı gösterip aşağıda beni bekleyeceğini söyleyip çıkmıştı. Bavulumda ki eşyaları tolabıma yerleştirmeye başlamıştım, bir yandan şarkı dinliyordum.
Eşyalarımı yerleştirirken sonra bavulu bir kenara bıraktım. Üstümde ki paltodan kurtulup yatağımın üzerine bıraktım, Enesi daha fazla bekletmeden aşağıya inip salona geçmiştim.
Koltukta oturmuş beni bekleyen Enesin yanına oturdum.
"Evet Zeynep hanım, neler oldu anlat hepsini tek tek." ısrar etmeden başımla onayladım.
"Tamam, şöyle başladı..." Bütün olayı teker teker tüm ayrıntısına kadar eksiksiz anlatmaya başlamıştım.
Beni nasıl 2 sene boyunca kandırdığını, evli olduğunu her şeyi baştan sonra anlatmaya devam ediyordum, arada boğazım düğümleniyordu, böyle şeyleri gerçekten yapmışmıydı?
Diye düşünüyordum hâla. Ama evet yapmıştı, ve hem ondan hem kendim den de iğreniyordum, Fazlasıyla. Konuşmam bittiğin de ikimiz de susmuştuk, göz yaşlarım her an akmaya hazır dı. Enes konuştu.
"Sakık onun için ağlama, pisliğin tekiymiş işte. Ağlama diyim sakın." Enes beni kendine çekip sarıldığım da göz yaşlarımı maalesef tutamamıştım.
Olmuyordu, bu yaptıklarını kolay kolay yediremiyordum hâla ve ondan iğreniyordum.
Hemde fazlasıyla, bizi, beni, hayatımı mutlu eden adam şimdi beni herşeyimi mahvetmişti.
Hemde pis yalanlarıyla.
2022 İstanbul Tesis Kapısı
Herkes artıl yorulmuş evlerine dağılmıştı, Ben ve Kerem hariç. Beni yanlız bırakmayıp beni sahile götürmüştü, elimde ki çaydan bir yudum alırken soğuk ama yüzüme sert sert çarpıyor du.
Kurumuş dudaklarımı ıslatıp Kereme dönmüştüm, bu hayatta belki tek tutum kaynağım Kerem olabilirdi. Sadece o. Baktığımı fark etmiş olucak ki;
"Noldu bakalım öyle bakıyorsun yeşil yeşil gözlerinle." gülümsedim.
"Hiç, içimden iyiki de senin gibi bir arkadaşımın olduğunu geçiriyordum sadece." Kerem bu dediğime mutlu olmuş görünüyor du, Gülümsediğin de yanağında ki ufak gamzesi belirmişti.
"Herzaman da olucam Zeynep, sen de zamanın da az bana yardımcı olmadın." doğru. Olmuştuk. İkimiz de gözlerimiz geri Denize çekip susmuştuk.
Başımı Keremin omzuna gömdüm, oda karşılık olarak kolunu benim omzuma atıp kendine daha da çekmişti. İkimiz bir yandan böyle durup Denizi izliyor duk, bir yandan da sıcak çaydan içmeye devam ediyorduk.
Çaylarımız bittiğin de kafamı omzundan çekip ikimiz de ayağa kalktık, bitmiş olan bardakları çöp kutusuna atıp artıl evlere doğru yürümeye başlamıştık. Sessizleşmiş ortamı Keremin sesiyle ona döndüm.
"O gelince napmayı düşünüyorsun, ya da ne yapıcaz." Gerçekten napıcaktım? hiç düşünmedim bunu.
"Hiç düşünmedim bunu." elerini cebime soktum. Devam ettim konuşmaya. " Hiçbir fikrim de yok." dedim.
" Bulucaz artık mecbur." Dedi Kerem. Bu sefer başka hiçbişey dememiştim ve yürümeye devam ediyorduk. Bir yandan da düşünüyordum. Düşünüyorduk.
Düşünmenin sonunda aklıma bir fikir gelmişti fakat bu fikir de Kerem yanabilirmiydi?
"Kerem" Ona seslendiğim de direk bana döndü. "Efendim?" derin nefes alıp konuşmaya başladım.
"Ben buldum fakat bu fikir de senin yanacağından korkuyorum." Anlamaz gözlerle bana baktı.
"Ne gibi?" dedi. "Mauro'ya sevgilim olduğumu söyliyeceğim ve..." derin nefes aldım. " Sen olduğumu söyleyeceğim." Kerem dediğime düşünürmüş gibi yapıp kaşlarını çattı, sonra da eski yüz halini alıp cevap verdi. Kalbim güm güm diye atıyor du.
"Olur." dedi ve "Kabulüm, ve bu planı bizden başkası da bilmeyecek." gülümsedim, Elini bana uzattı. Elini tutup.
"Anlaştık."dedim gülümseyerek.
"Anlaştık." dedi oda gülümseyerek..
2017 İstanbul
"Ya Enes ver şu kumandayı biraz da ben izliyim." Enes hala vermemek te ısrarcıydı ve beni çok gıcık ediyordu.
"Ya kızım bi bırak beni ya, git çalış bişey yap ya rahatlığımı bozma." dedi Bende dalgacasına onu tekrar ettim.
"Yo kozom bo borok bono yo got boşoy çoloş yop yo rohoyloşomo bozmo"taklit etmeme Enes büyük bit kahkaha patlatmıştı. Daha da sinirlenmiştim.
"Enes cidden gıcıksın!" yüzüne yastık fırlatım, oda geri bana attığın da tutup geri ona atıp odama çıkmıştım.
Laptopumu açıp biraz haberlere bakacaktım, malum başka bişey yoktu. Haberler de dolaşmaya devam ederken karşıma bir haber çıkmıştı.
Mauro ile ilgiliydi.
Ve tan olarak şöyleydi.
Paris Saint - German , de oynayan ünlü futbol yıldızı Mauro İcardi, yakın bir zaman da karısı Wanda Nara ile boşanma sürecinde olduğunu açıkladı!
Haberi duyduğum an kan beynime sıçramış gibiydi, şok içince habere yüzlerce kez bakmıştım. Ve gözlerime hâla inanamıyordum.
Dikkatimi telefona gelen mesaj ile telefonumu açıp gelen mesaja bakmıştım, Ondan dı.
Mauro'dan dı.
Mauro
Şükür burdan engellememişsin.
Nerelerdesin sen? Aylardır hatta 1 senedir bulamıyorum seni heryerden engellemişsin.Mauro
Ama baktım burdan engellememişsin.
Neyse konuya dönersek.
Neredeysen söyle seni almaya gelicem.Zeynep
Hala ne gelmesinden bahsediyorsun Mauro?
Bitti dedim sana seni bitti!
Bırak peşimi!Zeynep
Ne seni nede senin sesini duymak görmemek istemiyorum.
1 sene dir yoksun hayatım da ve ben çok mutluyum.
Hemde çok mutluyum.Zeynep
Şimdi ise gene hayatımı bozmana izin vermeyeceğim.
Bir daha yazma bana aşağlık pislik!Mauro
Zeynep hayır güzelim yapma bunu.
(iletilmedi)Siktir gene mi engelledin cidden?
(iletilmedi)Ama Zeynep ben senin peşini bırakmayacağım, ben istediğimi alırım.
(iletilmedi)🌫️
Allah neler olucak neler 🫣
Bu arada küçük bir not geçeyim.
Keremle Zeynep uzun zamandır arkadaş Kerem'in Galatasaray'a geldiği zamandan beri.
Zaten ilerki bölümler de anlıyıcaksın tam olarak konuyu.
Sizleri seviyorum desteklerinizi bol bol bekliyorum💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twin Of My Soul || Mauro İcardi
Romance"Altı yıl sonra onu tekrar görücektim,tam unutucam derken hayatıma tekrar giriyor du.." #mauroicardi 3