BİSİKLET YARIŞI

73 10 8
                                    

Yine yeni bir gün bense bugün saçlarımı sımsıkı toplayıp güllü bir taç taktım mavi gömleğimi giydim veee güneş gözlüğümü taktım bugün okul yok ve bisikletime binip dolaşmaya başladım kendimi bu şekilde özgür hissediyordum.

Birde ne olsun özgürlüğümü kısıtlayan murat geldi ve bisikletimin arkasına bindi bende dengeyi sağlayamadım ve yere yapıştık her zamanki gibi onu azarlayarak oradan uzaklaştım bir kaç dakika sonra yanımda murat bisiklet kiralayıp gelmiş ve beni geçmeye çalışıyordu.

Yarış başladı yenilen yenenin bir gün kölesi olacak ve ne isterse onu yapacaktı .Bu oyunu benim kazanıp onu süründürmem lazım herhalde önce odamı toplattırıp sonra çamaşırlarımı yıkatır ve ütülettiririm bugün çok eğlenceli olacak çokk....

AYYY çok yoruldumm ayaklarım kopacak bu 4. turumuz oldu hadi son tur dayan masal dayannn.İleriden  dönünce bitecek aman Allahım oda ne bağcıklarım açılmış offf ...

Derken o beni geçti ve yenildim tüm hayallerim suya düştü. Allahım ne yapçam ben .

OFF beni çağırıyor ' Ne çabuk söyle beni bekletme'

Murat :hadi gel önce yerleri sil sonra çamaşırlara geçersin ..kıss...kısss..

kader çekmek zorundayız bu saatten sonra kül kedisidemi olacaktık .

murat: sil sil iyi sil aaa bak orası olmamış 

'Tmm bee '(bugünüm de gündeliğe gider gibi bitti bakalım yarın ne yapçam bu arada odası da leşş gibi kokuyor)


ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...

İYİ - KÖTÜ HER TÜRLÜ YORUMA AÇIĞIM 

DELİYİMM BEN !!! ( piskopat ikili)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin