Beatrice'in elini sıkarken yutkundum. Koltukta oturan adama baktım. Göz göze geldiğimizde nefesimi tuttum. Adam gülümsedi. Boğazını temizledikten sonra müdüreye bir şeyler söyledi.
"Kızlar bugün benimle gelebilecek mi?"
Beatrice elimi okşayarak beni rahatlatmaya çalıştı.
"Sakin ol Lidya."
"Sen de gerginsin değil mi?"
Birbirimize fısıldarken kıkırdadık. Adam ayağa kalktığında hızla dikleştik. Adam bize doğru gülümsedi. Müdüre ayağa kalktı.
"Dwayne Bey ben diğer evraklarınızı kontrol edeceğim. Siz de kızlarla tanışın isterseniz."
Adam kafasını sallarken müdüre odadan çıktı.Adam o kadar uzun boyluydu ki kafamı kaldırmak zorunda kalıyordum. Boynumu ovuştururken adam ellerini birbirine vurdu.
Beatrice'i göstererek,
"Lidya..."
Ve beni göstererek,
"Beatrice..."
Dudaklarını ıslattı.
"Değil mi?"
Kafamızı olumsuz anlamda salladık.
"Hayır. Ben Beatrice."
"Ben de Lidya."
"Oh,"
Üzüntüyle gözlerini yumdu.
"Çok üzgünüm kızlar. Sizi biliyordum ama birbirinize çok benziyorsunuz."Beatrice ile kardeş değildik ama ikimiz de kısa boylu ve yanaklıydık. Yeşil gözlüydük. Tek farkımız ben sarı saçlıyken Beatrice kahverengi saçlıydı. Bir de Beatrice benden birkaç santim daha uzundu.
Ceplerini kurcalarken bizle konuşmaya devam etti.
"Ben Dwayne. Dwayne Johnson."
Cebinden iki bileklik çıkartırken gülümsedi.
"Size hediye almıştım. Kabul eder misiniz?"
Beatrice ile birbirimize baktık. Boğazımı temizledim.
"Dwayne Bey, siz bizi evlatlık mı alacaksınız?"
Dwayne Bey dudaklarını araladı.
"Onu söylemeyi unuttum değil mi? Üzgünüm kızlar. Çok heyecanlıyım. Sizinle tanıştığım için..."
Bize doğru eğilip fısıldarcasına konuştu.
"Dün geceden beri heyecandan uyuyamıyorum hatta."
Beatrice ile birlikte kıkırdadık. Yüzlerimize bakarken derin bir nefes aldı. Bileklikleri bize doğru uzattı. Bileklerimizi uzattık. Adlarımızın yazılı olduğu gümüş bileklikleri bileklerimize taktı.
"Altın mı seversiniz bilemedim. Eğer beğenmediyseniz değiştirebiliriz."
Bilekliğime baktıktan sonra kafamı kaldırdım.
"Teşekkür ederiz Dwayne Bey."
"Teşekkür ederiz Dwayne Bey."İkimiz aynı anda konuştuğumuzda Dwayne bileklerimizi tutarak bilekliklerimizi okşadı.
"Yakında sizin babanız olacağım. Yeni evinizde görmek istediğiniz bir şey varsa hemen alabilirim. Çekinmeden söyleyin olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babacığının Minik Kızları 《D.J BxGxG》 DADDY +18
RomanceDwayne Johnson kurgusu Dwayne 31 yaşında. İki kızı evlat edinmeye karar verir. Lidya ve Beatrice babacıklarıyla yaşamaya başlarlar. Dwayne, küçük kızlarının kendine alışması için onları ageplay sürecine başlamaya ikna eder. (Beşik, bez ve Mama...