Demirlerin öbür tarafında gördüğüm Dwayne Beyle birlikte hızla ayağa kalktım.
"Dwayne Bey gelmiş Lidya."
Lidya hızla ayağa kalkıp elimi kavradı.Dwayne Bey evraklarını teslim etmesine rağmen bizi evlatlık alamamıştı. Yine de her gün yurdumuzun önüne gelip bizi görmek için bakınıyordu. Nasıl olduğumuzu ve ihtiyacımız olup olmadığını soruyordu. İlgili davranıyordu. Aldığı şeyleri yurda sokamasa da evine alabileceğini söylüyordu. Güvenliklerin göremeyeceği şekilde bize küçük hediyeler veriyordu.
{Bir önceki gün peluş anahtarlıklar almıştı, ondan önceki gün özdeş küpeler vermişti.}Lidya ile birlikte demirliklerin önüne koşturduk.
"Dwayne Bey."
"Nasılsınız?"
Dwayne Bey güneş gözlüklerini gözünden çıkartıp gömleğine taktı.
"İyiyim kızlar. Bugün çok şirin gözüküyorsunuz. Nasılsınız?"
Gülümserken ellerimizi demirliklere koyduk. Dwayne Bey parmaklarımıza dokundu.
Bugün Lidya ile saçlarımızı örmüştük. Uçlarına da kurdele takmıştık.
"İyiyiz Dwayne Bey."
"İyiyiz Dwayne Bey."
Dwayne Bey bize okulumuz ve arkadaşlarımız hakkında birkaç soru sordu. Okulda zorbalık yaşayıp yaşamadığımız veya okul değiştirmek isteyip istemediğimiz hakkında. Cebinden not defteri çıkartarak birkaç çizik attı. Geçen gün de en sevdiğimiz yemekleri not almıştı. (Tam bir cevap vermediğimiz için tüm yemekleri bize sorarak öğrenmeye çalışmıştı.)Dwayne Bey saatini kontrol etti.
"Şimdilik gitmem gerekiyor kızlar. Bahçe saatiniz bitmek üzere."
Üzüntüyle yüzüne baktık. Lidya'nın sorusuyla birlikte duraksadı.
"Dwayne Bey bizi ne zaman alacaksınız?"
Dwayne Bey parmaklarımızı kavradı.
"En kısa zamanda güzellerim. Hemen alamadığım için üzgünüm. Yarın müdürenizle tekrar konuşacağım."
"Sorun bizle ilgili mi Dwayne Bey?"
"Hayır Beatrice. Olur mu öyle şey?"
Derin bir iç çekerek burun kemerini sıktı.
"Yalnızca işlemler biraz uzun sürüyor."
"Yatakhanemizdeki kızlar yaşımız büyük olduğu için bu kadar uzun sürdüğünü söylüyorlar."3 ay sonra on sekiz yaşımıza basacaktık. Lidya ve ben aynı gün farklı mahallelerde sokakta bulunmuştuk. Dolayısıyla doğum günlerimiz yurda geldiğimiz gün olarak yazılmıştı. Kimin daha büyük olduğunu bilmiyorduk. İkimiz de ailelerimiz tarafından terk edilmiştik. Birbirimizle küçüklükten beri hiç ayrılmamıştık. Her zaman birbirimizi kollardık. Küçükken kurduğumuz hayallerde aynı eve evlatlık gitmek vardı.
Ve Dwayne Bey bize bu imkanları fazlasıyla sağlıyordu.İkimiz de itiraf etmesekte Dwayne Bey'e güvenmeye başlamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babacığının Minik Kızları 《D.J BxGxG》 DADDY +18
RomanceDwayne Johnson kurgusu Dwayne 31 yaşında. İki kızı evlat edinmeye karar verir. Lidya ve Beatrice babacıklarıyla yaşamaya başlarlar. Dwayne, küçük kızlarının kendine alışması için onları ageplay sürecine başlamaya ikna eder. (Beşik, bez ve Mama...