4.bölüm

3.5K 45 1
                                    

"Evinize hoş geldiniz kızlar."
Dwayne anahtarı kapı kilidinden çıkartırken biz ayakkabılarımızı çıkartmaya uğraştık.
"Önce sizin girmenizi istiyorum."
Eve girmemiz için geri çekilirken gözlerimizi kırpıştırdık. Lidya önümden içeriye girerken elini sıktım. Bana doğru bakıp gülümsedi. Saçımı kulağımın arkasına sıkıştırırken peşinden ilerledim. Büyük eve girdiğimizde hayranlıkla etrafa bakındım. Ev kocamandı. Kapıdan girişte uzun geniş bir koridor vardı. Açık alanda bir salon bulunuyordu. Merdivenler bile çok şık görünüyordu. Koridordaki vitrinin üzerinde gördüğümüz fotoğrafımızla birlikte Lidya'nın elini sıktım.
Beraber çerçeveyi elimize aldık. Geçen gün Dwayne yurdumuza geldiğinde bizden fotoğraf istemişti. Bunu çerçeveletip evine koyması çok ince bir düşünceydi.
Dwayne arkamızdan gelerek ellerini omuzlarımıza koydu.
"Acıktınız mı kızlar?"
Kafamı olumsuz anlamda sallarken Lidya arkasını döndü.
"Ben biraz acıktım."
"Aslında ben de acıkmıştım."
Lidya gerçekten acıkmamış olsaydı bunu söylemezdi. Kendini yalnız hissetmesini istememiştim.

"O zaman mutfağa geçip hemen size bir şeyler hazırlayacağım."
"Yardım edebiliriz."
Peşinden ilerlediğimizde elini salladı.
"Sorun değil. Keyfinize bakın."
Mutfağa girdiğinde ne yapacağımızı bilemedik. Etrafa bakındık ama hiçbir eşyayı incelemedik. Biraz zaman geçtikten sonra eve çok fazla büyülendiğimizi fark ettik. Mutfağa girdiğimizde Dwayne Bey bize döndü.
"Gezdiniz mi kızlar? Evinizi nasıl buldunuz?"
Eviniz demesi kalbimin çarpmasına neden olmuştu.
Hayatımızda ilk defa evimiz oluyordu.

"Evet Dwayne Bey. Çok beğendik."
"Neden ayakta duruyorsunuz? Oturabilirsiniz."
Masaya oturduğumuzda rahatsızca kıpırdandım. Dwayne Bey tabaklarımızı önümüze bıraktığında teşekkür ettik. Karşımıza otururken kendine yemek almadı. Onun yerine önünde garip, bulanık bir içecek duruyordu.
"Afiyet olsun kızlar."
Karşısında yemek yerken bizi izleyecek olması garip geliyordu. Önümüze o kadar fazla yemek konmuştu ki şaşırmıştık. Lidya tabağını Dwayne Bey'e doğru uzattı.
"Efendim bu tabaklar bizim için çok fazla. Ziyan olmasını istemeyiz."
Dwayne kaşlarını kaldırdı.
"Bir dahakine dikkat edeceğim. Üzgünüm."
"Ah, lütfen özür dilemeyin Dwayne Bey. Bize böyle öğretildi. O yüzden söylemek istedik."
Dwayne kafasını sallarken Lidya'nın tabağını aldı. Lidya beni durdurarak yemeğin tadına baktı.
"Bir sorun mu var kızlar?"
Lidya yemeği yuttuktan sonra peçeteyle ağzını sildi.
"Beatrice'in kimyona alerjisi var Dwayne Bey."
Dwayne Bey hızla cebindeki defteri çıkartıp not aldı.
"Kimyon kullanmamıştım. Bir dahakilerine de dikkat edeceğim."

Bardağındaki içeceği bitirdikten sonra ayağa kalktı.
"Kızlar hızlı bir telefon görüşmesi yapmak zorundayım. Yemeğinizi bitirdikten sonra salona gelin olur mu?"
"Tamamdır Dwayne Bey."

Babacığının Minik Kızları 《D.J BxGxG》 DADDY +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin