Külön kiadás✨ (az ikrek szülinapja) 2/1

12 1 0
                                    

Szeptember 1
suli után  haza mentünk és a fiúk fel mentek a szobájukba én és a flora meg elkezdtük a tortát csinálni meg a házat feldíszíteni halkan mivel a fiúk sztm be aludtak na mindus én díszítettem a Flóra pedig csinálta a tortát és azért elég hamar kész voltunk 2ora ami azért nálunk kevés idő és miután végeztünk a Flóra át hívta a 2Gt és ameddig ok jönnek addig mi át öltöztunk,kivasaltuk a hajunkat es gyors tettünk fel egy kis sminket.(van saját gardrobunk mivel sok a ruhank) én egy fekete bőr testhez simuló ruhát vettem fel egy kardigán feleseggel a Flóra pedig egy sima fekete testhez simuló ruhát vett fel és hát meg kell hogy mondjam elég jól néztünk ki de mire kész lettünk a 2G ide ért szóval én gyorsan felkeltettem Tomot a Flóra pedig Billt.  ők gyorsan át öltöztek mi pedig addig elő készítettük az ajándékokat aztán lejöttek először Tom (nekem egyből el ált a szavam mert nagyon helyes volt mondjuk o mikor nem az? na mindus)
utána pedig Bill mi pedig el orditottuk magunkat hogy boldog szülinapooooooot ok pedig szimplán megköszönték de azért én kaptam csókot Tomtol a Flóra meg hát Billtol.

                        
                      na sziusztook
        itt a különkiadás első részre

    holnap vagy holnap után jön a kövi de az már durva lesz🤭
helyesírási hibákért bocsi
ha tetszett a rész jelezd egy csillagal
229 words

az egész csak egy koncerten kezdődött...|Tom Kaulitz ff|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant