Bölümün gelmesi biraz zaman aldı kusura bakmayın.
Keyifli okumalarr»
•••
"Cennette ektiğin tohumda,
bir başkasının cehennemi
olabilir..."Jungkook gözlerini açtığında kendisine hiç tanıdık gelmeyen karanlık bir oda ile karşılaştı.
Karanlığa doğru"neredeyim?"dedi sessizce.
Odanın içini loş bir ışık kapladığında Jungkook gözünü kısıp, olan biteni izlemeye çalışıyordu.Fakat gözlerini ilk araladığında kendi sesini bile duymakta zorluk çekerken şimdi karşısındaki azap çığlıklarını rahatlıkla işitebiliyordu.
Bu nedenle karnının kasılması da onu titrek bir nefes alışını engellerken karşısındaki görüntü bulanık olmayı bırakıp netleşmeye başlamıştı bile.
Netleşen görüntü karşısında hareketlenmeye çalışsada dışarıdan yerinde çırpınıp duran bir çocuk gibi gözüküyordu.Çırpınıp durmasına sebep olan görüntü ise bir adamın yerde boyunundan yaralanmış bir vaziyette son nefesini verişiydi.Gözleri aralıktı ama vücudunun hareket etmemesi ve az öncekine kıyasla derin sessizliği aslında onun çoktan öldüğünü bariz bir şekilde açıklıyordu.
Aralık olan gözleri ise sanki yardım istiyordu...
Jungkook elini hızlıca ağzına götürüp kusmamak için büyük bir gayret gösterdi.Loş ışığın aydınlattığı cansız bedenin önüne bir gölge düşmüştü o an.
Oldukça uzun ve geniş omuzlara sahip bir gölge.Ve bu gölge az önce ölen adamın Celladı'nın ta kendisiydi.
Öyleki arkası dönük olan adam elinde tuttuğu uzun kılıç ile oldukça acımasız görünüyordu."Kimsin?"dedi Jungkook, çaresizce.
Kılıcını indiren adam,üzerindeki beyaz gömleği yavaşça çıkarıp çıplak bedenini umursamadan elindeki kan içindeki gömlek ile kılıcın ucundaki kanları silmeye başladı.
O sırada Jungkook ise bu görüntü karşında tekrar kusacak gibi hissedip başını indirmişti.
Tekrar etmeyecekti.Kim olduğunu sormayacaktı.
Çünkü kim olduğunu biliyordu.
Onun da Celladıydı...
Kılıcını tamamen temizlediğinden emin olan adam Jungkook'a doğru dönüp hafifçe eğilmişti.Elinde tuttuğu kılıcı ise yavaşça indirip Jungkook'un çenesine doğru uzattığında çocuğun kafasını kendi yüzüne doğru çevirmişti.Kılıcın ucundan dolayı gerilen güzel yüz hatları ile Jungkook,karşısındaki tanıdık yüzle şaşırıp dona kalmıştı.
Taehyung...
Taehyung yüzündeki kan ve neredeyse gözünü kapatan dağılmış saçları ile oldukça korkunç gözüküyordu.Fakat asıl korkunç olan ise yerdeki adamın celladı olup buna rağmen gülmesiydi.Jungkooka bakıyordu,tam gözünün içine.Jungkook ise gözünü kılıcın ucuna doğru dikmişti.
Her an yaralanabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartless Man•Taekook•
Teen FictionJungkook kardeşi ile mutlu mesut yaşarken bir deneye kurban gitmiş ve hayatındaki tek insanı,küçük kardeşini kaybetmişti.Denek olarak götürlüldüğü o yerde ise bambaşka insanlar ile karşılaşmıştı.Hayata olan bağlılığını yitiren Jungkook bu süreçte Ta...