2•|"Kalpsiz Adam"|

229 26 1
                                    

Selamm yine benn.

Bu fici çok sevdim,aklımda mükemmel planlar var.

Umarım sizde severek okuyorsunuzdur.

Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum.

Öpüldünüzzz

•••

"Güneşi arkanda bırakırsan, gölgen ile karşılaşırsın..."

Jungkook kurumuş dudaklarını birbirine bastırıp bakışlarını boy aynasına çevirdi.İki günde bu kadar solması kendisini olduğundan daha da güçsüz gösterirken Jungkook kendisine giydirelen üzerinde"873"sayısı olan yeşil tuluma bakmıştı.

İki gün önce kardeşini kaybetmişti ve kendisini buraya kilitlemişlerdi.Sadece yemek getiren bir görevli vardı başka da kimse yoktu.
Jungkook o kadar yorgun ve isteksizdi ki kendine getirilen yemeklerin bile çok azını yiyordu.Buraya neden getirildiğini hâlâ anlamış değildi.Kilitledikleri oda ise oldukça temiz ve düzenli duruyordu.

Jungkook boy aynasına bir kaç dakika daha baktıktan sonra kapı kilidi açıldı.İçeriye kendisine yemek getiren görevli girdi.

"873,benimle geliyorsun."

Jungkook lafını ikiletmeden adamın peşinden gitmişti.Koridorlar bomboştu,ve bir sürü kapı vardı.Jungkook sessiz koridoru geçtikten sonra burnunda hissettiği yemek kokusuyla nereye götürüldüğünü anlamıştı.

Yemekhanenin açık kapısından içeri girdiğinde kendisi gibi yeşil tulumlu binlerce insan görüş alanına girdi.

"Bir saat süren var.Yemeğini ye,daha sonra yeni odana yerleşecesin."

Görevliyi isteksizce başıyla onayladıktan sonra hafif adımlara yemekhanede boş masa arayışına girmişti.Kimse ile yemek yiyip sohbet edecek hali yoktu.

Yeşil tulum giyen adamların üzerindeki sayılar ise birbiri ile aynı değildi.Jungkook bunu düşünürken hiçbir masanın boş olmayışını fark etti.İleriye doğru başını çevirip baktığında ise bir masada sadece bir yeşil tulumlu adamın oturduğunu gördü.Hemen o masaya doğru ilerleyip bir sandalye çekip oturdu.

Karşısındaki sarı saçlı adam ise yüzündeki büyük bir şaşkın ifadeyle karşısına oturan çocuğa baktı.

"Selam?"

Karşısındaki sarı saçlı adam Jungkook'u baştan aşağı süzerken Jungkook halsizce mırıldanmıştı."Selam"

"Tanışıyor muyuz?"

Jungkook sarı saçlı çocuğun sorusunu cevapsız bırakıp masaya boş gözler ile bakmış ve asla göz teması kurmamıştı.Sarı saçlı çocuk ise kaşlarını çatmış bir vaziyette cevap alamayınca tekrar dudaklarını aralamıştı.

"Tamam,tanışmıyoruz.O zaman tanışalım.Ben 445 yani gerçek adımla Jimin."

Jimin elini hâlâ kendisiyle göz teması kurmayan çocuğa uzatmıştı.Jungkook ise bakışlarını sarı saçlı adama çevirip kendisine uzatılan eli sıkmıştı.

Jimin elini çektikten sonra geniş bir şekilde sırıtıp dolgun dudağını dişlemişti.Jungkook ise elini çektikten sonra omuzlarını dikleştirmişti.

"Bende 873,yani Jungkook.Tanıştığıma memnun oldum."

Jimin saçlarına geçirdiği elini masaya yerleştirip öne doğru eğilmişti."Buraya gelen kişilere ilk ne sorulur biliyor musun?"Jungkook başını olumsuz anlamda iki yana salladığında jimin yine söze girdi."KTO oranı...sahi senin KTO oranın kaç?Ellilerde mi?"

Heartless Man•Taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin