1resz

32 0 0
                                    

Reggel:

Hyunjin, amikor felkelt oldalra nyúlt hogy, hogy megölelhesse párját, de nem tudta, mert párja nem volt az ágyban. Ásitott aztán felkelt, beágyazott és elindult megkeresni párját a lakásukban, amiben mind a nyolcan élnek. Elöször ment a nappaliba, ahol egy Bangchant, I.N-t találta, tovább ment a konyhába hol Minho és Changbin csinálták a reggelit. Changbin észre vette a haverját, oda ment és jó reggelt kivánt.

Changbin: Jó reggelt, Hyunjin

Minho: Jó reggelt, Hyunjin

Hyunjin: Jó reggelt, nem láttátok a drágaságomat? Reggel nem volt mellettem

Minho: De tudom hol van, a mi szobánkban van Seungminnal és Hannal, beszélgetnek, szerintem ne zavard őket.

Hyunjin: Oké, köszönöm akkor megyek felöltözök, és jövök enni

Csangbin: Oké, de siess

Hyunjin: Oké sietek

Hyunjin felment felöltözni, amikor ment le, akkor nyitodod ki az ajtó, ahonnan egy siró Seungmin futott ki, át ment a fürdöbe, két perc se telt el, amikor Felix és Han rohant ki az ajtón. Azonnal oda rohantak a fürdöhöz és elkezdték kérlelni Seungmint, hogy nyissa ki az ajtót. Felix és Han nem vette észre, hogy társaságuk van, csak akkor, amikor Hyunjin véletlenül tüszentett, akkor oldalra fordították a fejüket, hogy ki lehettet az, aki tüszentet. Felix mikor észrevette párját oda futott és ráugrot. Hyunjin ezen meglepődöt de magtartotta magukat.

Felix: Jó reggelt szerelmem

Hyunjin: Neked is, valami baj van?

Felix ránézett Hanra, kommunikáció nélkül is megértik egymást, Felix megkérdezte, hogy elmondhatja- e. Han oda ment hozzájuk és azt mondta:

Han: Csak akkor, ha megigéri, hogy nem mondja el

Felix: Oké, ugyis egésznap vele leszek, nem engedem el egyedül sehova

Han: Okés, elmondod te vagy mondjam én?

Felix: Mondom én, de menjünk be a szobába

Miközben elindultak beszélni, elöször Felix leszállt Hyunjinról, utána Seungmin is kijött a fürdőböl és sírva oda futott Felixhez. Bementek és Hyunjin azt mondta, hogy szerinte hivják fel Minhot, mert lehet, hogy ő is tud segíteni. Han kiment, leorditott a párjának, hogy jöjjön fel, mert sürgös. Minho azonnal rohant a szerelméhez, amikor meglátta megcsokolta, megkérdezte, hogy mi a baj. Han csak azt mondta, hogy vegyen részt a megbeszélésen, hátha tudd nekik segíteni. Minho nagyon örült, rögtön be is mentek, és elkezdödőtt a megbeszélés persze az ajtót becsukták, hogy senki ne jöjjön be, mázlijuk volt, mert minden szoba hangszigetelt, nem hallják azt kint arról, amiről beszélnek. Han hozzábújt párjához, Seungmin hozzábújt Felixhez, Hyunjin elöször féltékenykedett, de amikor Felix hozzábújt akkor már nem.

Minho: Akkor elmesélitek, hogy mi a baj, hogy hogyan tudunk segíteni?

Hyunjin: Igen, azt én is akarom tudni.

Han: Oké, meséljük, Seungmi kimondja?

Seungmin: Mondom, bújt még jobban felixhez.

Annyi van, hogy egyre kevesebb időt tölt velem Changbin, és amikor kérek tőle, valamit akkor is elmegy, valahova és nem tudom, hogy hova. Nem törödik velem annyit mint régen és nem bujik, hozzám, nem foglalkozik velem. Mondta Seungmin és a végére elsirta magát. Felix átölelte és elkezdte nyugtatgatni barátját.

Han: Ne aggódj biztos, hogy szeret még téged Changbin.

Minho: Igaza van Hannak, mindig nekünk mondja, hogy Seungmin így Seungmin ügy.

Felix: Nyugodj meg, lemegyünk eszünk aztán csinálnunk valamit.

Seungmin:, de senki ne mondja el Changbinnek, amit most mondtam. Bújt hozzá Felixhez, ezért Hyunjin elkezdett féltékenykedni. 


hyunlixTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang