Hyunjin szemszöge:
Nagyon sajnálom Seungmint amit érez. De azért féltékeny vagyok hogy ilyen sokszor hozzá bujik Felixhez ő meg persze hagyja mert a legjobb barátja aki nem melesleg szomorú. Azon gondolkodok hogy picit nem fogok foglalkozni Felixel mert féltékeny vagyok, de nem sokáig mert ugyse birom nélküle sokáig.
2 perc múlva:
Íro szemszöge:
Felix oda alart bújni Hyunjinhoz de Hyjunjin akkor arrébb ment és elkezdet beszélgetni a Minsung párossal. Nem sokkal később elment Hyunjin és Minho innivalóért. Vittek Hannak, I.N, Bangchanak, Seungminnak és maguknak mert csak ők kértek. Ki vitték az innivalókat amikor Seungmin megkérdezte a fiukat hogy hoznak- e valami nasit, mert szeretne enni. A fiúk rögtön rávágták hogy egy pillanat és hozzák a kaját. Amikor visszatértek oda adták a tányérokat, és ők is leültek. Hyunjin elkezdett beszélni Minnhonak, az volt a tervük hogy este lent még beszélgetnek. Hyunjin oldalra nézett és azt látta hogy Seungmin Felixhez bújva,, átölelve nézik a filmet.Hyunjin ezt megelégelt fellált szólt Minhonak meg Bangchannak hogy elmegy a nővéréhez, megölelte I.n-t, meg Hant. És elindult.
1 óra múlva:
Hyunjin megérkezett a nővéréhez Yukihoz, egész oda vezető úton bömböltette a kekdvenc szomorú zenéjét, amit ilyenkor szokott hallgatni. Kiszállt a kocsiból és felhivts Yukit hogy engedje be. Yuki azonnal kirohant és ráugrott az öccsére( hyunjin magasabb yukinál).
Yuki: Szia, öccsi hogy vagy? Miért jöttél, nem mintha zavarna csak kérdezem mert nem túl gyakran szoktál jönni, ha jössz is azért mert vagy valami baj van vagy mert valakinek vagy szülinapja vagy névnapja van, vagy valamilyen ünnep van.
Hyunjin: Szia, azért jöttem mert baj van.
Yuki: Oké, menjünk be, és elmesélsz mindent.
Sajnálom hogy ennyit kellett várnotok ,csak közben beteg is lettem, minden bajom/ baj volt. De itt van, lehet hogy egy kicsit rövid lett de nem sokára hozom a következő részt. Remélem hogy veletek minden rendben van, várom a kommenteket hogy kinnek hogy tetszett eddig a könyv.
أنت تقرأ
hyunlix
عاطفيةAkit érdekel nézzen bele, Mindenki benne lesz a Stray kidsből. Néhol szomoru lesz a story. Kommenteket szivesen olvasom, evvel javitok a story is.