1bölüm

12.6K 25 1
                                    

Selam ben Dilara.Babam iki sene önce öldü.Annem ve ben 2+1 de yaşıyoruz.Günlerden her zaman ki gibi pazartesi ve okul var.Okulun ilk günü ve ne yapacağımı bilmiyorum.Ayreten başka okul başka sınıf.Benim gibi olanlar anlar.Yeni okula geçiyorum "B" şubesindeyim.Eski okulumda da "B"  şubesindeydim.Kalkıp hemen duş aldıktan sonra üstüme okul formasını giydim saç makyaj derken saat 9 oldu.Hemen evin önüne gelen servise atladım.ve herhangi bir koltuğa oturdum.Ama bir sorun var.Önümde ki çocuğa aşık olmuştum.Gerçekten bu arada.O saçlarının kokusu beni benden aldı.Servise atlamadan önce göz göze geldik.Ardından oturdum.Ve içimdeki o kelebek... Gerçekten ben aşık oldum.Neyse okula geçerken arkamdan geldi ve aynı okuldayız.O anki mutluluğumu size anlatamam.Okulda ki erkekler çok yakışıklıydı yarrakları da öyle ama o çocuk..Hem yakışıklı hem sexsi hemde güzel kokuyor ve en önemlisi yarrağı bence çok güzel.O yarrağın amıma girmesini istiyorum.Ve sınıfa çıktım bir kaç kızla tanıştım.Hatta birisiyle yakın olduk.Ve beklediğim an.O çocuk içeri girdi yakın olduğumuz kıza adını sordum ve adı "YUSUF" muş.Yusuf yarragını bana sok ksjshsbddhdjdjsjejh.Yusuf sınıfa girdikten sonra konuştuğun yakın kızı yanına aldı ve bir kaç soru sordu.Bu arada sınıfa bir tek yeni gelen kız bendim.Birkaç kişiyle daha tanıştım.Ve derse geçtik hocalarla tanıştım.Falan ve okulumuz saat 3 e kadar.oğke arası geldi.Yakın olduğumuz kız ile yani"Canan"la kantine indik.

sex gibi sexHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin