Cananla kantine indik.Ve Yusuf'u gördük.Cananın sevgilisi Yusuf'un en yakın arkadaşı Canananın en yakın arkadaşı benim.Yusuf ve Cananın sevgilisi"Mert"geldi. Ben canana yusufdan hoşlandığımı söyledim.Ve Yusuf bana meraba dedi.Bende ona ve biz el sıkıştık.Birazdan beni sikicekti galiba sjdhdbcbncxn.Ama beni sikmesini istiyordum.Bu sıralar porna izliyorum.Biraz değil çok azgınım.Ardından Canan ve Mert gitti bize giderken siz oturun gelicez dedi.Canan Alttan alttan gülüyordu.Biz yusufla birazcık konuştuk.Cananlar geldi Mert Yusuf'u aldı.Canan gelir gelmez "Yusuf senden hoşlaniyormus" dedi.Ben şok.Ama mutluydum.Ardından onlar geldi ve Yusuf piç gülüşü yaptı.Canan söyledim artık dedi kulağıma.Evet düşündüğünüz şey.Benim yusufdan hoşlandığımı söylemiş ve mertte hemen Yusufa.Ardından biz bu dörtlü okulu ekmeye karar verdik ve ekdik.Okulun ilk günü olduğu için yoklama alınmıyormuş.Biz okuldan zorda olsa kaçtık.biz kafeye gittik.Bu arada bizim 4 ümüzün anneleri önceden 1 ay önce falandan anlaşıp 1 haftalığına tatile gideceklermiş.Biz eve geldik annelerimizden bu haberi duyduk.Ama Yusuf , Mert ve Canan bize gelecekmiş.ve bir mutlu haber daha okullar salgın yüzünden tatil ve 1 hafta.Ben çok mutlu oldum. Annemler bir arabaya binip gittiler.Ve bizimkiler geldi. Benim üstümde crop ve bir şort vardı.İkiside dardı.Dışardan sipariş ettik Yusuf yemek boyu memelerine baktı.Ben hepimize birer soğuk kahve yaptım.Ve Canan hadi DC oynayalım dedi.Biz kabuk ettik.