0.4

290 31 7
                                    

Ayyyyy helüüüüü

Yeni bölümle karşınızdayımmm

Aslında bunu gecenin üçünde yazıyorum o yüzden yazım yanlışları olabilir şimdiden kusura bakmayın.

Önceki bölümü okumayı unutmayınnnnn çünkü yakın zamanda attım karışıklık olmasın

O zaman bölüme geçelimmm

__________________________________

Kapıyı tutan kişiye baktığımda bu kişinin okul sahibinin oğlu Deniz olduğunu görmemle şaşırmıştım.

Bunun arabası yokmu ya gitsin onunla Biz fakiriz bizene

İlk defa haklısın içses

Ben her zaman haklıyım değerimi bilmiyorsun işte

Abartma içses

Tamam tamam sustum

Şöförün "ikinizden biri binsin artık sabaha kadar sizin bakışmanızın bitmesini bekleyemem" demesiyle ona baktığımı bile yeni farkediyordum

Hemen elimi hızla çektim.

"pardon benim acelem var bir yere yetişmem gerekte" dedim nazikçe

İlk defa birine karşı nazik oldum hayır derse onu şuracıkta öldürebilirdim.

Kafasını hayır anlamında yavaşça salladı ve " hayır" dedi.

Neeee

Sen kim köpek.

Ben iki saattir bekliyom burda.

"pardon beyefendi ilk ben geldim" dedim.

Adam sanki hiç umursamıyormuş gibi kapıyı açtı tam içeri girip oturacakken hemen onu omzundan tutup arabadan uzaklaştırdım.

" lan beni dinlesene şerefsiz. Benim toplam yaşadığım günden fazla arabanız var kit bin işte birine benim şu an çok acelem var ölüm kalım meselesi" dedim.

Abartmıyorum.

Eğer biraz daha geç kalırsam gerçekten de ölecektim.

Çocuğun gözleri fal taşı gibi açıldı.

Sonra oda "bir, bana küfür etme iki, bu seferlik geçebilirsin"dedi.

Ayyy tamam bidaha etmeyiz sanki kendisini ne sanıyorsa sadece zengin ama kendisi bunu anlamıyor egolu piç.

Ona teşekkür etme zahmetinde bile bulunmadan hemen arabaya geçip kapıyı kapattım.

Camı açtığımda tam gidecektik ki ben camdan dışarı kafamı çıkarttım ve Deniz e "tamam birdaha küfür etmem egolu şerefsiz beyefendi" diye bağırdım.

Nezaketten beyefendi demeyi unutmamam gerekiyordu. Djkshd

Deniz ilk önce ilk başta şaşırmıştı sonradan gözlerinde büyük bir nefret gördüm ama yapacağı bir şey yoktu çünkü araba hareket etmeye başlamıştı.

Bende önüme döndüm ve sırtımı koltuğa yaslayıp telefonumu çıkardım...

__________________________________

Bölüm bittiiiiii

Düşünceleri alıyımm

Aslında bölümleri çok çabuk yazıyorum ve atmak istiyorum ama kimse okumuyor.

Şu an üç bölümü daha yayınlamadım çünkü attığım bölümü sadece bir kişi okumuş. Bu beni üzüyor. O yüzden bende bölüm okunması 10 u geçmeden atmayı düşünmüyorum. Bazıları için çok küçük olabilir ama gerçekten okuma sayısı çok düşük olduğu için bu benim için bir mucize gibi.

Neyseee bidahaki bmlümde görüşmek üzere seviliyorsunuzzz 💋💋💋💗💗

Yanlışlıkla Mutluluk(Yarı Texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin