7.

73 8 6
                                    

baslama konusması yok

***************************************

chaeyoung'dan

dün lalisa resim galerisine gitmeyi teklif ettiği için bugün toplanmıştık. herkes arabada kendi halindeydi. ben ve lalisa önde oturuyorduk. araba lalisa'nındı. yeni ehliyet almıstı. ailesi zengin olduğu için arabada baya büyüktü.

kendimi lalisaya kaptırmamaya söz vermiştim çünkü ona güvenmek benim için zararlı olabilirdi.  dikkatli yaklaşacaktım.

otoparka arabayı park edip içeri girdiğimizde Jungkook ve taehyung, jennie ve jisoo birlikte gezmeye baslamıslardı.

lalisa bana baktı ve elini uzattı hadi gidelim dedi.

ilk gördüğümüz resimi anlamamıstım. kimin yaptiğini ve hangi amaçla yaptığını okuyup duruyordum. lalisa ise tabloyu içinde bir şey varmış gibi inceliyordu.ona uymaya karar verdim.

bu şekilde bir kaç tablo gezdikten sonra ana lobiye gelmiştik. lalisa bir yere bakarak dondu kaldı.

"lalisa bir sorun mu var?"

"yani aslında evet"

"ne oldu çözebiliriz"

"şu gördüğün adam varya"

"evet"

"işte o babamın en büyük düşmanı."

"iyide neden ki"

"zamanında babamın yaptığı inşaat yıkılmıs ve ailesi ölmüş"

"adam ne yapmak istiyor"

"intikamını babamın en sevdiği şeyi öldürerek almak istiyor"

"hayır lalisa düşündüğüm şey değil dimi"

"tam da düşündüğün şey."

ben olayları anladığım anda adam lalisayı fark etti ve birkaç kişiye gözüyle işaret yaptı. bize yürümeye baslamıstı ki gök gürledi ve fırtına çıkmaya basladı. tam o esnada lalisa elimi tuttu ve kosmays basladı.
adam arkamızdan kosuyordu. lalisa diğerlerini gördüğü yerde haber verdi. Jungkook ve jisoo bunu bekliyormus gibi taehyungu ve jennieyi bir odaya götürdüler. Burayı evi gibi biliyorlardı. lalisa arka cıkıs kapısına doğru ilerletmişti bizi. kapı kitliydi.

yukarı kata çıktı ve personel odasına girdi. beni bir dolabın arkasına sakladı kendide kapının arkasına saklandı. o adamın yardımcılarından biri odaya girdi. elinde bir bıçak vardı. ve ben çok korkmustum elim titremeye basladı. lalisa kapının arkasından adamın boğazına sarıldı ve adam yere düşene kadar bırakmadı. Adam bayıldı. lalisa eline bıçağı aldı ve yanıma geldi.

"senden çok özür dilerim bunları yaşamanı ve görmeni istemezdim sen burda dur basına bir şey gelmez burda"

"hayır lalisa seninle gelicem"

"chaeyoung"

"itiraz etme"

"tamam o zaman al su bıcağı savunman gereken zaman bosluklarına batır"

kafa salladım ve odadan çıktık. galeri coktan bosaltılmıstı. planlıydı her şey

"diğerleri nerde"

"jisoo ve jungkook galerideki çoğu yeri biliyorlar ve kimsenşn bilmediği bir çıkıs var oraya gittiler. "

lalisaya bakıp kafamla onayladım. giriş kapısındaki çıkısa ilerliyorduk ki polis siren sesleri geldi.

EİGHTEEN YEARS [CHAELİSA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin